TV beeld Miro TV Rave op tweede monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 18:41

klaaz

it's me!

Topicstarter
Is het ook mogelijk om het beeld van mijn TV kaart op mijn tweede monitor weer te geven?
Hij zet het beeld nu standaard op mijn hoofdmonitor (aangesloten op een Viper II kaart), maar ik zou het wel leuk vinden om hem op mijn tweede videokaart weer te geven (aangesloten op een S3Virge) die als ik niet met graphics bezig ben toch maar de kale windows desktop staat weer te geven.

PCTV Vision van Miro staat in ieder geval niet toe dat ik het beeld er naar toe sleep jammer genoeg

iemand??

Klaaz

Verwijderd

ik wil eigenlijk hetzelfde, alleen specs zijn iets anders.
Primary videocard NVIDIA Riva TNT2 64
Secondary Videocard S3 Trio32
Driver versie 4.0.0.6 (Pinnacle Systems)
Iemand enig idee?

• Ordilogicus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-12 10:16
Volgens mij kan dat niet aangezien een TV-kaart met Overlay werkt ... het dus direct in het geheugen van de videokaart wegschrijft (correct me if i'm wrong) ... als het wel kan ben ik ook erg geintresseerd ... heb een Elsa GeForce 2 GTS daarnaast een SiS 8mb en een Hauppauge WinTV PCi TV-kaart ...

I think therefor I am ... I think

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb ik ook geprobeerd en het is me op een hele duistere manier gelukt.

2 14" monitoren
VGA splitcable
2MB S3 videokaartje
12MB voodoo2

stap 1.
je sluit de VGA splitter aan op je videokaart
stap 2. Een uiteinde lus je door naar de Voodookaart, de ander naar een monitor.
stap3.
2e monitor op voodookaart.

als je nu de TV en een game draait op de voodoo kaart dan heb je tv op de een en game op de ander.

helaas draaide de game niet zo lekker op een P200 als ik ook nog eens de TV aan heb staan.

Dit is de enige manier waarop het me gelukt is, nog nooit op een andere manier met bijv. 2 videokaarten in een systeem oid

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Iemand die het ondertussen al weet? En dan zonder splitters enzo? Gewoon slepen naar monitor 2?? Ik zou ook heel graag het beeld van m'n TV kaart op m'n 2e monitor willen hebben.. :)

• klaaz

klaaz

it's me!

Topicstarter
Grappig, mijn oude topic voor de tweede keer oomhoog getild... En ik kan het nog steeds niet. Ook niet op mijn Radeon 7500... :(

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
da's nou jammer.. Is er echt geen manier? Ook niet met een ander prog ofzo??

Verwijderd

Ik zou hier ook graag eens een oplossing voor vinden. Ik heb een Matrox G550 en kan ook maar enkel tv kijken op mijn primaire monitor.

• klaaz

klaaz

it's me!

Topicstarter
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

Gelukt! :D

Met ShowShifter. Deze draait perfect op mijn PCTV Rave kaart in combinatie met de WDM driver van Pinnacle. Het schijnt zo te zijn dat je de standaard software van Pinnacle moet de-installeren wil je de WDM driver kunnen gebruiken. Maar het werkt (op beide monitoren).

Met ShowShifter heb je tegelijkertijd een video systeem met timeshifting.

(Zo nu zelf mijn oude topic omhooggehaald ;) )

O ja, voor diegenen die het weten willen: CPU load in XP tussen de 15 en 30%
Pagina: 1