Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

School laptop en kleine games aankunnen €600-€800

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?

Ik heb een schoollaptop nodig voor mijn opleiding,maar wil er ook games als League of Legends en soortgelijke games op kunnen spelen op hoge graphics, ook wil ik dat het een vlotte laptop is met een ssd. 256 gb SSD of 1128 GB (1tb HDD + 128GB SSD of is dat te overbodig?)
Ik ga een opleding doen waar ik vaak de laptop gebruik maar geen zware programmas hoef te renderen, puur internet en word,excel etc.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Af en toe gamen, maar vooral snel kunnen surfen.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

€600 - €800

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja, dagelijks naar school, maar in de les heb je vele palen in het lokaal waar stopcontacten aanzitten dus accuduur is niet erg belangrijk.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Voorkeur heb ik aan: Acer, Lenovo voor een school/gaminglaptop, niet veel verstand van maar snap wel dat ik geen dell hoef. :)

Alle reacties

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06:01
Heb je de best buy guide al bekeken?

Verwijderd

Ik zou de Lenovo Ideapad 330S-14IKB 81F40162MH aanraden. Het is een goede laptop die snel opstart. Het is niet te overpriced en is zeer geschikt voor school. Games zoals LOG vragen niet veel opslag dus met deze laptop zou je het makkelijk kunnen draaien.