Goedemiddag,
Ik heb een WD40EFRX, NOV 2015.
Deze disk is falende en freezed op het moment dat ik deze wil benaderen of er data op wil schrijven.
Tijdens de reboot een chkdsk uitgevoerd die 48u geduurd heeft.
Veel deleted index entry's, correcting errors.
Added 5 bad clusters in bad clusters file, 20kb in bad sectors.
Computer herstart, wederom wanneer ik de schijf wil benaderen freezed de disk en vrij snel is de disk in ' deze computer ' niet meer zichtbaar of niet meer benaderbaar.
Harddisk in een externe case gedaan, via USB aangesloten. In disk management " Uknown disk, not initialized ' unallocated " .
Is en wat is de meest ideale manier om alsnog data van deze disk af te halen, er zitten nog best wat dingen op die ik best graag wil bewaren.
Alvast bedankt en nog een prettige zondagavond.
Wouter
Ik heb een WD40EFRX, NOV 2015.
Deze disk is falende en freezed op het moment dat ik deze wil benaderen of er data op wil schrijven.
Tijdens de reboot een chkdsk uitgevoerd die 48u geduurd heeft.
Veel deleted index entry's, correcting errors.
Added 5 bad clusters in bad clusters file, 20kb in bad sectors.
Computer herstart, wederom wanneer ik de schijf wil benaderen freezed de disk en vrij snel is de disk in ' deze computer ' niet meer zichtbaar of niet meer benaderbaar.
Harddisk in een externe case gedaan, via USB aangesloten. In disk management " Uknown disk, not initialized ' unallocated " .
Is en wat is de meest ideale manier om alsnog data van deze disk af te halen, er zitten nog best wat dingen op die ik best graag wil bewaren.
Alvast bedankt en nog een prettige zondagavond.
Wouter