Vraag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennisBos512
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-02-2021
Ik zoek een?
koptelefoon

Wat is je budget?
Rond de 50 euro, misschien 70 of zelfs 80, maar dat is wel echt de max.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag muziek luisteren met de koptelefoon op mijn telefoon (iPhone 6) en PC. Ik luister vaak naar pop en Lo-Fi, zoals Post Malone en Joji. Ik zal de koptelefoon in huis en daarbuiten gebruiken. Misschien nog een klein beetje competitive gaming op PC (moederbord is de Gigabyte B450 AORUS Pro. Ik ben nog niet in het bezig van een AMP of DAC, zal allicht deze later nog aanschaffen).

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had al gekeken naar een paar headphones, zoals de JBL Synchros E50BT en de Cooler Master MH752. Ik heb over beiden relatief goede dingen gehoord. Ik weet dat de 752 beter is voor gaming, maar niet zo geweldig voor muziek als de E50BT.

Welke vragen heb je hier nog over?
[i]
  • Ik heb nog nooit open back geprobeerd, maar gezien mijn situatie denk ik dat closed back iets geschikter voor mij is. Sta echter open om het uit te proberen.
  • Draadloos over Bluetooth met de optie om de koptelefoon bedraad te kunnen gebruiken zou ideaal, zijn, maar bedraad zou ook geen probleem zijn, zolang de koptelefoon maar een verwijderbare en vervangbare kabel heeft.
  • Comfort en Noise Cancelling zijn heel belangrijk. Ik zou graag de koptelefoon voor een uur of 2 willen kunnen dragen zonder problemen en zonder iets te horen van mijn omgeving (hoeft geen extreme noise cancelling, maar redelijke isolatie is goed genoeg voor mij).
  • Ik heb nog nooit een echt goede koptelefoon gebruikt, alleen nog maar goedkope gaming headsets (zie mijn topic geschiedenis) en van die oortjes zonder branding die je bij de primera voor een tientje kan halen. Alles wat ik dus zal kiezen zal een upgrade zijn van wat ik nu heb.
  • Ik wil graag worden 'opgenomen' in mijn muziek. Ik zou graag even alles om mij heen willen vergeten tijdens het luisteren.
  • Ik hou van een lekkere, punchy bass. Als het mogelijk is dit te krijgen, zou het top zijn. Ik weet dat het zal resulteren in een iets minder helder geluid, maar daar kan ik wel mee leven denk ik, zolang het verlies maar niet te groot zal zijn.
  • Alles wat ik hier heb uitgelegd, staat ook in een Reddit post die ik eerder heb gemaakt. Ik heb ook hier een topic aangemaakt om zeker te zijn dat ik de juiste optie kies.
/i]

Ik hoop dat de formatting hiervan goed is, anders mijn excuses hiervoor, ik ben Reddit gewend en geen Tweakers.
Ik hoop dat dit genoeg informatie was. Als ik nog iets moet toevoegen, vertel het mij. Ik sta open voor suggesties en ben bereid alles uit te testen.
Bij voorbaat dank, ik waardeer alle hulp die ik krijg :)

Audiofiel

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:29

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

@DennisBos512Één topic lijkt me wel.genoeg. Aangezien er in Koptelefoon advies nodig reacties zijn geweest gaan we daar verder en gaat dit topic op slot.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee