Mijn vraag
Ik heb een legale windows 7 32 bit oem dvd, en ga een nieuw pc bouwen.
Het idee is , Pc word dual boot Linux en windows 7
Waarom windows 7, een paar spellen, zoals Aliens vs Predator 2, en Alien colonial marines.
Dat is ook de reden voor dual boot, ik heb verder Alien isolation en F1 2017, maar die kan ik op Linux installeren.
Ryzen 5 uit de desktop best buy guide van mei. 16 gig ram.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb me een slag in de rondte gegoogled maar kom er niet uit.
Ik heb al een win 7 pro 64 bit iso gedownload. Volgens een site zou dit legaal zijn in combinatie met mijn windows 7 pro 32 bit oem key.
Windows 10 lijkt me geen goed idee, vooral in verband met Aliens vs Predator 2.
Kan ik nou wel of niet windows 7 installeren op een ryzen5, of zijn er betere oplossingen voor mijn probleem?
Aliens vs Predator 2, ik heb daar ook custom maps voor gemaakt oa, een single player missie, en zou het toch wel erg jammer vinden als ik die niet meer spelen kan.
Wikipedia: Aliens versus Predator 2
Ik heb nog geen verstand van virtual pc's maar vraag me wel af of dat niet een simpelere oplossing is.
Een vm maken met windows 7 op Linux ?
Ik heb een legale windows 7 32 bit oem dvd, en ga een nieuw pc bouwen.
Het idee is , Pc word dual boot Linux en windows 7
Waarom windows 7, een paar spellen, zoals Aliens vs Predator 2, en Alien colonial marines.
Dat is ook de reden voor dual boot, ik heb verder Alien isolation en F1 2017, maar die kan ik op Linux installeren.
Ryzen 5 uit de desktop best buy guide van mei. 16 gig ram.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb me een slag in de rondte gegoogled maar kom er niet uit.
Ik heb al een win 7 pro 64 bit iso gedownload. Volgens een site zou dit legaal zijn in combinatie met mijn windows 7 pro 32 bit oem key.
Windows 10 lijkt me geen goed idee, vooral in verband met Aliens vs Predator 2.
Kan ik nou wel of niet windows 7 installeren op een ryzen5, of zijn er betere oplossingen voor mijn probleem?
Aliens vs Predator 2, ik heb daar ook custom maps voor gemaakt oa, een single player missie, en zou het toch wel erg jammer vinden als ik die niet meer spelen kan.
Wikipedia: Aliens versus Predator 2
Ik heb nog geen verstand van virtual pc's maar vraag me wel af of dat niet een simpelere oplossing is.
Een vm maken met windows 7 op Linux ?