Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-04 08:32
Hallo mensen.

Sinds vanmorgen heb ik een netflix account gestart vanaf een mailadres die nooit eerder gemoeid was met netflix. Ik heb 1x succesvol kunnen inloggen en kijken op mn nvidia shield tv. Ineens werd ik zomaar uitgelogd en kon ik niet meer inloggen. Als ik op netflix website probeer in te loggen dan krijg ik een netflix site error(zonder foutcode). Dit gebeurt op alle (4) apparaten en verschillende browser. Cookies verwijderd, incognito modus, apparaten opnieuw opgestart. Router etcetera. Je kent het standaard riedeltje wel. De klantenservice van netflix weet geen andere oplossing dan te vertellen dat ik 24u moet wachten.

Oh en daarnaast sturen ze links die niet eens werken; https://help.netflix.com/...50&lkid=URL_SUPPORT_64926

Deze link zou een stappenplan bevatten voor dit probleem..

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-06 21:39
@headphoneguy Het stappen plan werkt hier wel.
Heb je je viruscanner eens laten draaien?
log eens overal uit
is alles up to date (ook je shield tv)
Heb je in je mail een bericht dat je wachtwoord is aangepast, misschien is met je account gerommeld
wat zie je precies bij de netflix site error(zonder foutcode)
Wat voor info kreeg je vd helpdesk, wat zeiden ze waarom je 24 uur moest wachten?

[ Voor 11% gewijzigd door Mel33 op 30-06-2019 13:35 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat verwacht je van ons, nu de klantenservice heeft aangegeven om 24 uur te wachten? :)
Wij kunnen het probleem ook niet magisch oplossen. Zover ik de support link begrijp die je geeft, blijf je hangen vanwege caching en worden de gegevens maximaal 24 uur bewaard, vandaar dat de Klantenservice aangaf om 24 uur te wachten (ook voor @Mel33).

Enige manier om dit te testen is bijvoorbeeld met een VPN verbinding, kijken of je dan wel kan inloggen en kijken.

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 30-06-2019 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
Mel33 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 13:31:
@headphoneguy Het stappen plan werkt hier wel.
Heb je je viruscanner eens laten draaien?
log eens overal uit
is alles up to date (ook je shield tv)
Heb je in je mail een bericht dat je wachtwoord is aangepast, misschien is met je account gerommeld
wat zie je precies bij de netflix site error(zonder foutcode)
Wat voor info kreeg je vd helpdesk, wat zeiden ze waarom je 24 uur moest wachten?
Ik krijg op geen enkel apparaat een weergave van de link uit de eerste post. Dat terzijde, ik ben overal uitgelogd omdat ik nergens kan inloggen. Alles is up to date. Virusscanner laat niks abnormaal zien. De klantenservice kon geen antwoord geven op de vraag waarom ik 24u moest wachten. "meestal doet alles het weer na 24u".

Zie link voor website error: https://www.dropbox.com/s..._20190630-134919.png?dl=0

Edit: volgens de klantenservice is m'n account gewoon actief en is er niks abnormaal te zien.

[ Voor 4% gewijzigd door headphoneguy op 30-06-2019 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
CH4OS schreef op zondag 30 juni 2019 @ 13:35:
Wat verwacht je van ons, nu de klantenservice heeft aangegeven om 24 uur te wachten? :)
Wij kunnen het probleem ook niet magisch oplossen. Zover ik de support link begrijp die je geeft, blijf je hangen vanwege caching en worden de gegevens maximaal 24 uur bewaard, vandaar dat de Klantenservice aangaf om 24 uur te wachten (ook voor @Mel33).

Enige manier om dit te testen is bijvoorbeeld met een VPN verbinding, kijken of je dan wel kan inloggen en kijken.
Ik verwacht niet dat het probleem "magisch door jullie wordt opgelost". Dat is nooit de vraag geweest. ;) Sterker nog, ik vraag wie ervaring heeft met exact dit probleem omdat ik dit geen standaard probleem is(aangezien standaard oplossingen niet werken). Bedankt voor het antwoord over de 24u oplossing.

Edit: VPN werkt niet. Op mobiel internet werkt het ook niet.

[ Voor 3% gewijzigd door headphoneguy op 30-06-2019 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
@headphoneguy Probeer toch eens op de site je ww te veranderen (wachtwoord vergeten)
kijk in je spamfolder als je geen link krijgt.

Denk toch dat je met uitloggen bezig moet.

je (crome)cast niets op dit moment toch?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
Mel33 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 14:17:
@headphoneguy Probeer toch eens op de site je ww te veranderen (wachtwoord vergeten)
kijk in je spamfolder als je geen link krijgt.

Denk toch dat je met uitloggen bezig moet.

je (crome)cast niets op dit moment toch?
Maar ik ben uitgelogd op alle apparaten. Een wachtwoord reset heb ik zojuist gedaan en dan wordt een link gestuurd waarmee ik zou kunnen resetten. Echter kom ik weer uit bij de Netflix site error. Ik heb deze link uit de pw reset mail ook op verschillende apparaten/browsers getest. Ik chromecast inderdaad niks.

Zie hier mensen met hetzelfde probleem maar zonder oplossing: https://www.google.com/se...id=chrome-mobile&ie=UTF-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
@headphoneguy Is je abbo wel actief en alles verwerkt qua betaling, lijkt zoiets te zijn.
Tja afwachten of eens bij iemand anders proberen
Op 4g mobiel al geprobeerd?

Elke keer dat je weer probeerde wel je cookies en cache wel geleegd?

[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 30-06-2019 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
Mel33 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 14:44:
@headphoneguy Is je abbo wel actief en alles verwerkt qua betaling, lijkt zoiets te zijn.
Tja afwachten of eens bij iemand anders proberen
Op 4g mobiel al geprobeerd?

Elke keer dat je weer probeerde wel je cookies en cache wel geleegd?
Ben bang dat ik het moet afwachten. Heb alles geprobeerd wat in deze thread genoemd is. Toch bedankt voor de hulp. Zal laten weten hoe het afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

headphoneguy schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:08:
Ben bang dat ik het moet afwachten. Heb alles geprobeerd wat in deze thread genoemd is. Toch bedankt voor de hulp. Zal laten weten hoe het afloopt.
Heb je al een VPN geprobeerd? Zodat je zeker weet dat het een caching issue is bij Netflix? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
CH4OS schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:10:
[...]
Heb je al een VPN geprobeerd? Zodat je zeker weet dat het een caching issue is bij Netflix? :)
VPN geprobeerd (via NL routing). Zelfde issues. Time will tell.. Bedankt voor de input in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

headphoneguy schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:35:
VPN geprobeerd (via NL routing). Zelfde issues. Time will tell.. Bedankt voor de input in ieder geval!
Dan is het een lokale cache issue denk ik en dan zit er niets anders op dan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
@headphoneguy en al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
Zal vanavond eens een poging wagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
Het is allemaal verholpen. Issue lag bij Netflix en na 24 uur wordt cache ofzo gereset? Ik weet het allemaal niet maar het werkt weer. Conclusie: Netflix site error = 24u niet proberen in te loggen.
Pagina: 1