Netflix installeren op Family link kids account

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter13579
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:17
Hoi allemaal,

Voor mijn kinderen (6 en 7) een kids tablet gekocht en geïnstalleerd met Google family link. Nu kan ik goed controleren wat de kids doen en hoe lang ze online zijn. Fantastisch!

Voor de zomervakantie in de auto heb ik twee SD kaartjes gekocht. Nu wil ik Netflix installeren zodat de kids in de auto downloads van hun favoriete series kunnen kijken.

Het lukt me alleen niet om Netflix op hun tablets te installeren. Geen kids proof programma blijkbaar, in de auto kunnen ze er niets mee behalve wat erop staat. Dus voor mij geen probleem. Hebben jullie een workaround on Netflix op kids tablets te krijgen? Vast dank!

Beste antwoord (via rens-br op 01-07-2019 10:00)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
peter13579 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 09:52:
Bij het aanpassen van de leeftijd in family link krijg ik de melding: het kind niet jonger zijn dan 13 ( of de toepasselijke leeftijd in jouw land).
Nee, niet de leeftijd van het kind zelf, sorry, was niet duidelijk, maar de leeftijdbeperking voor de app-store

Google Family -> Kind in kwestie -> Controls on Google Play -> Apps & Games -> en dan "allow all" ipv PEGI-nogwat

Edit:
En na installatie weer terugzetten naar de juiste beperking :)

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 30-06-2019 09:58 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:47
Krijg je een foutmelding bij installeren? Welke tablet?

Wellicht dat je de APK via apkmirror kan downloaden en alsnog installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:35
Op diverse websites lees ik dat dit komt omdat op Netflix ook films zijn die niet geschikt zijn voor kinderen.

Het is wel op te lossen met een omweg:
Thanks for posting. I understand that you cannot install the Netflix app in your child's account. This can be caused by the age rating of the application which is 16 years old and above. For more information, you can visit this link. In case your child is below 16 years old, what I can suggest is for you to change the date of birth of the child so you can install. Here's how:

Netflix App is Rated M - Mature. For Family Safety Monitored kids, if the Game Restrictions are turned on, depending on the Setting you have ( below 10, teen, mature etc) , your child will only be able to download apps that meet the rating.

Here is what I suggest if you would like your child to play Netflix

Go to https://familysafety.microsoft.com and login as parent

Check Game Restriction setting for your child.

you can do one of two things

turn off Game restrictions or
Change the Game restriction to Mature

https://answers.microsoft...87-4679-8dfa-33c48ebd24f4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kan je niet even tijdelijk voor je kinderen de leeftijdsbeperking uitzetten (op de google family-pagina), Netflix installeren, en dan de leeftijdsbeperking weer aanzetten?

Zo doe ik het voor mijn dochter als Jurassic World Alive weer eens wil updaten :P

[ Voor 29% gewijzigd door anandus op 30-06-2019 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter13579
Arn0uDz schreef op zondag 30 juni 2019 @ 09:33:
Krijg je een foutmelding bij installeren? Welke tablet?
Komt niet eens in de app lijst voor, niet geschikt voor kids inderdaad....
anandus schreef op zondag 30 juni 2019 @ 09:37:
Kan je niet even tijdelijk voor je kinderen de leeftijdsbeperking uitzetten (op de google family-pagina), Netflix installeren, en dan de leeftijdsbeperking weer aanzetten?

Zo doe ik het voor mijn dochter als Jurassic World Alive weer eens wil updaten :P
Ga ik zo proberen, thanks voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter13579
Bij het aanpassen van de leeftijd in family link krijg ik de melding: het kind niet jonger zijn dan 13 ( of de toepasselijke leeftijd in jouw land).

Daarmee lukt het dus niet, want Netflix is vanaf 16(?)

[ Voor 16% gewijzigd door peter13579 op 30-06-2019 09:55 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +5 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
peter13579 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 09:52:
Nee, niet de leeftijd van het kind zelf, sorry, was niet duidelijk, maar de leeftijdbeperking voor de app-store

Google Family -> Kind in kwestie -> Controls on Google Play -> Apps & Games -> en dan "allow all" ipv PEGI-nogwat

Edit:

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 30-06-2019 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peter13579
anandus schreef op zondag 30 juni 2019 @ 09:53:
[...]

Edit:
Perfect! Thanks :) :) was ok zelf lang naar op zoek geweest, maar niet gezien. Hoe logisch het ook is!
Pagina: 1