Okay ik koop voor het eerst een 4KTV dus natuurlijk heb ik problemen. Al meerdere HDMI kabels en poortjes geprobeerd maar alsnog is Forza Horizon 4 + HDR + 4K onmogelijk, schijnbaar. Wanneer ik op mijn draadloze headset het volume wijzig dan verspringt het scherm alsof je de kabel er in en eruit haalt. Wanneer ik dingen wijzig of uberhaupt gewoon speel blijft dit probleem aanwezig. Ook is er nu constante rode 'static' in het beeld. Ik kan wel janken eigenlijk en ben op het punt om de TV naar de stort te brengen en weer een nieuw 1080p beeldscherm te kopen. Ik snap er overigens niks van want met 1080p gamen op dezelfde HDMI kabels heb ik totaal geen problemen.
Ik zal maandag PlatteTV.nl bellen om te vragen of ze nog wat voor me kunnen betekenen.
Mijn setup:
GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8G
Sony KD-49XG9005 Zilver
(2x HDMI kabels van 7m geprobeerd waarvan één vorige week gekocht via Amazon, nieuw uiteraard).
Ik zal maandag PlatteTV.nl bellen om te vragen of ze nog wat voor me kunnen betekenen.
Mijn setup:
GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8G
Sony KD-49XG9005 Zilver
(2x HDMI kabels van 7m geprobeerd waarvan één vorige week gekocht via Amazon, nieuw uiteraard).
[ Voor 32% gewijzigd door VN1X op 29-06-2019 23:26 ]