Hey allemaal! Ik heb jullie hulp nodig voor het upgraden van mijn huidige PC. Hierbij de ingevulde vragen. Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil weer een aantal spellen gaan spelen. De meest zware zal No Man's Sky gaan worden die ik op 1080p wil gaan draaien. Mijn huidige GTX 460 SE + Intel Core i7 920 gaat daar niet bij helpen vrees ik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop echt niet meer kwijt te zijn dan €800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem van mijn huidige Gaming PC waarschijnlijk alleen de kast, de voeding en de 3 1TB HDD's mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een opzet gemaakt van de dingen die ik verwacht nodig te hebben. De voeding heb ik erbij gezet omdat die vrij oud is. De HDD's hou ik voor eventuele minder belangrijke opslag naast mijn nieuwe SSD.
Wat verwacht je van ons?
Heb ik een redelijke samenstelling gemaakt? Zijn er andere componenten die in mijn situatie wellicht beter zijn? Ander moederbord, CPU, RAM en/of SSD? Ga ik hier weer de komende jaren weer mee kunnen gamen? Ik kan nu namelijk nog wisselen tussen Nvidia en AMD en tussen Intel en AMD
De vragen die ik heb weggelaten zijn niet heel relevant voor mij. Ik wil niet overclocken en dergelijke
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil weer een aantal spellen gaan spelen. De meest zware zal No Man's Sky gaan worden die ik op 1080p wil gaan draaien. Mijn huidige GTX 460 SE + Intel Core i7 920 gaat daar niet bij helpen vrees ik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop echt niet meer kwijt te zijn dan €800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem van mijn huidige Gaming PC waarschijnlijk alleen de kast, de voeding en de 3 1TB HDD's mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een opzet gemaakt van de dingen die ik verwacht nodig te hebben. De voeding heb ik erbij gezet omdat die vrij oud is. De HDD's hou ik voor eventuele minder belangrijke opslag naast mijn nieuwe SSD.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-9400F Boxed | € 158,50 | € 158,50 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z390 Gaming X | € 137,50 | € 137,50 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 OC 6G | € 234,99 | € 234,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16 | € 72,- | € 72,- |
| 1 | Voedingen | Antec TruePower TP-650 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | WD Black NVMe SSD SN700 500GB | € 107,90 | € 107,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 710,89 | ||
Wat verwacht je van ons?
Heb ik een redelijke samenstelling gemaakt? Zijn er andere componenten die in mijn situatie wellicht beter zijn? Ander moederbord, CPU, RAM en/of SSD? Ga ik hier weer de komende jaren weer mee kunnen gamen? Ik kan nu namelijk nog wisselen tussen Nvidia en AMD en tussen Intel en AMD
De vragen die ik heb weggelaten zijn niet heel relevant voor mij. Ik wil niet overclocken en dergelijke