Zweefparasols

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathias82
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 09-05 16:52
Wij zijn voor ons terras op zoek naar een zweefparasol. Ik heb er al een kleine zoektocht op internet opzitten, maar ik kom er niet helemaal uit.

1. De prijs: je vindt zweefparasols vanaf 200€ tot 2.000€. Er zal ongetwijfeld kwaliteitsverschil zijn, maar waar zit de gulden middenweg? Rond de 1.000€? Welke merken zijn interessant qua prijs/kwaliteit?
2. De grootte. Hier vind ik heel weinig over. Ons terras is 430 x 480 cm en Zuid-West georiënteerd. Ik dacht aan een 300 x 300 cm parasol of is dat te groot?

Wat ook belangrijk is voor ons is dat je de parasol achterwaarts en zijwaarts kan kantelen.

Alle tips en ervaringen zijn welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Welke concrete parasols die je interesse hebben heb je al gevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:46

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

100eu parasol van de karwei hier. Wel met led verlichting op zonne energie. Zuchtje wind en hij hangt zijwaarts. Touwtje aan parasol does the trick tho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan XVII
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
NLKornolio schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 21:47:
100eu parasol van de karwei hier. Wel met led verlichting op zonne energie. Zuchtje wind en hij hangt zijwaarts. Touwtje aan parasol does the trick tho.
Bij deze is de eerste vraag van TS in elk geval beantwoord, iets met 'dubbeltje' en 'eerste rang' >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb er eentje van 6 tientjes van de Kwantum. Ik durf niet te zeggen hoe groot dat die precies is, ik gok ongeveer een diamater van 2,5 tot 3 meter. En eerlijk is eerlijk, dat ding is z'n geld meer dan waard. Ik heb weliswaar bijna meer geld uitgegeven aan de bevestiging van de poot dan aan de parasol zelf. Hij heeft geen fancy features dat die alle kanten op kan kantelen (al kan ik 'm wel wat rechterop zetten).

Kwaliteit kan vast beter, maar in de 3 jaar dat ik 'm al heb doet ie 't nog steeds. Gezien m'n ervaringen met deze, zou ik niet snel 2000 euro voor zo'n ding neer gaan tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:30

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

70 euro van 1dayfly. Hij moet de zon blokkeren he? Nou, dat doet 'ie dus met zijn diameter van 3 meter. :P Ik ben er tevreden mee. Geen verlichting, en andere poespas. Het is een frigging zweefparasol. Ik moet alleen even de voet verzwaren, maar dat gedoe hebben ze allemaal denk ik.

Het kantelen gebeurt geloof ik als je dat ding (de stang) wat naar beneden doet zodat hij niet meer de volle ruimte krijgt, en dus gaat kantelen. Zijwaarts geen flauw idee, touwtje?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:43

Onbekend

...

Ik heb zo'n zelfde van 100 euro van de Karwei (gekocht met 30% korting :) ), maar zonder verlichting.

Het grootste nadeel is dat de voet niet in het midden staat, en je de poot met een gewicht moet verzwaren om te voorkomen dat hij omvalt. Hoe harder de wind, des te meer gewicht heb je nodig.
Door het grote gewicht verplaats je hem ook niet graag. :)

Daarnaast heb je te maken met verkleuren van het doek (misschien dat dure versies beter tegen zonlicht kunnen), en je moet het gemakkelijk schoon kunnen maken als er een vogel op heeft gescheten.

Maar ik vind dat ding prima voor dat geld, en heb er geen honderden of duizenden euro's over voor een beter exemplaar.

@TS: Weet je zeker dat je het rechthoekige terras met een ronde (8-kant) parasol in de schaduw wil zetten? Kies anders gewoon voor 4 palen in de grond waaraan je een schaduwdoek ophangt.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathias82
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Nu nog even wachten op Tweakers die een parasol uit een iets hoger prijssegment hebben :-)

@sypie Ik had deze gevonden: YouTube: Zweefparasol Solarflex bij Woonboulevard Poortvliet XXL die lijkt aan mijn wensen te voldoen

@Onbekend Het feit dat de voet niet in het midden staat is net een voordeel van een zweefparasol: zo staat de voet niet in de weg. Je hebt inderdaad veel gewicht nodig, toch al snel 100 à 150 kg heb ik gelezen. Er bestaan gelukkig voeten met wieltjes :-).
Ik was ook niet van plan een ronde parasol te nemen, ik was meer naar een vierkant/rechthoekig model aan het kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 10:10

digiman

reboot...

Ik heb er een van het merk prostor met muurbevestiging: https://www.prostor.be/nl/store/parasol/prostor-p3
Was 10 jaar geleden iets van 5 a 600 euro en hij is na al die tijd nog steeds in Nieuwstraat. Ze hebben ook vierkante zweefparasols zie ik.

Edit: ik heb een p4 zie ik nu, er zit blijkbaar verschil tussen professioneel en particulier

[ Voor 16% gewijzigd door digiman op 29-06-2019 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 10:05
mathias82 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 22:48:
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Nu nog even wachten op Tweakers die een parasol uit een iets hoger prijssegment hebben :-)
Prijs zegt niet zoveel. Het gros van de parasols op de markt komt uit hetzelfde fabriekje in china. Zo ligt de eerder gelinkte solarflex ook in de schappen bij de leenbakker/gamma/karwei/praxis/blokker en de rest. Misschien met een ander labeltje erop en een iets ander plastic kapje, maar de kwaliteit is overal hetzelfde: brol en elk jaar wordt een significant percentage teruggebracht omdat het binnen hetzelfde seizoen gewoon kapot is. Dingen breken af, lopen vast of vallen uit elkaar. Heb ze vroeger jaren verkocht en kon er elk jaar wel een paar redden uit de vuilcontainer door een hendeltje uit te wisselen, wat spul met boutjes aan elkaar te zetten of wat dan ook.

Als ik een parasol zou moeten kopen zou ik dat alleen doen als ik weet dat het niet hetzelfde spul is wat bij genoemde winkels in de schappen ligt. Voorlopig hoeft dat niet, heb nog een voorraadje met 'refurbished' parasols liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathias82
digiman schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 22:53:
Ik heb er een van het merk prostor met muurbevestiging: https://www.prostor.be/nl/store/parasol/prostor-p3
Was 10 jaar geleden iets van 5 a 600 euro en hij is na al die tijd nog steeds in Nieuwstraat. Ze hebben ook vierkante zweefparasols zie ik.

Edit: ik heb een p4 zie ik nu, er zit blijkbaar verschil tussen professioneel en particulier
Muurbevestiging had ik nog niet aan gedacht. Kan inderdaad ook een optie zijn. Bedankt!
leecher schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 23:30:
[...]

Prijs zegt niet zoveel. Het gros van de parasols op de markt komt uit hetzelfde fabriekje in china. Zo ligt de eerder gelinkte solarflex ook in de schappen bij de leenbakker/gamma/karwei/praxis/blokker en de rest. Misschien met een ander labeltje erop en een iets ander plastic kapje, maar de kwaliteit is overal hetzelfde: brol en elk jaar wordt een significant percentage teruggebracht omdat het binnen hetzelfde seizoen gewoon kapot is. Dingen breken af, lopen vast of vallen uit elkaar. Heb ze vroeger jaren verkocht en kon er elk jaar wel een paar redden uit de vuilcontainer door een hendeltje uit te wisselen, wat spul met boutjes aan elkaar te zetten of wat dan ook.

Als ik een parasol zou moeten kopen zou ik dat alleen doen als ik weet dat het niet hetzelfde spul is wat bij genoemde winkels in de schappen ligt. Voorlopig hoeft dat niet, heb nog een voorraadje met 'refurbished' parasols liggen :+
Dit dus. Als je parasols opzoekt trekken ze allemaal verdacht hard op elkaar. Neem nu deze https://www.parasolsonlin...solarflex-t-300x300-zwart en deze https://www.woonboulevard...3m-r-grey-zwart-excl-voet De ene van "Solarflex", de andere van "Garden Impressions". Dat ziet er toch identiek dezelfde parasol uit? En dan zit je toch al niet meer in de laagste prijsklasse.
Lijkt er toch op dat je boven de 1.000€ moet gaan om een degelijker model te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouter_84
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-05 11:17
Wij hebben zo'n duurdere. Granieten voet, leuk kapje voor erover te doen, kantelen naar alle richtingen en dus de prijs loopt snel op maar ik zou hem zo opnieuw in huis halen. Als je hem helemaal verticaal zet en er is stevige wind gaat hij alsnog plat maar verder is het een superstabiele constructie. Het zijdelings kantelen gebruiken we trouwens erg vaak. Het doek zelf is niet vierkant maar 3m op 3,5m dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Laatst online: 08:10
Hier ook zo'n 100 euro zweefparasol, van de Leenbakker. Doet wat ie moet doen maar wel wat wiebelig in de wind. Niet erg, als het te hard waait zit ik net zo goed binnen.

Wel de poot die met grindtegels verzwaard was vervangen door een parasolvoet die je kunt ingraven, bv de Terrafoot Easy:
Afbeeldingslocatie: https://www.keessmit.nl/media/catalog/product/cache/1/image/1337x1000/1aba4d6fb629af97ac357ded203f958c/114873_p01/terra-easyfoot-incl-adapterplaat.jpg

Is een adapterplaat bij leverbaar waar je diverse maten parasolvoet mee kunt bevestigen.

Deze voet was voor mij een betere investering dan een duurdere parasol. O ja, zijdelings kantelen doet die 100 euro parasol van de Leenbakker ook prima, alleen is hij niet draaibaar, dat laatste zou ik nog wel waarderen..

[ Voor 10% gewijzigd door coyote1980 op 30-06-2019 09:21 ]

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:46

SeatRider

Hips don't lie

mathias82 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 08:34:
Dit dus. Als je parasols opzoekt trekken ze allemaal verdacht hard op elkaar. Neem nu deze https://www.parasolsonlin...solarflex-t-300x300-zwart en deze https://www.woonboulevard...3m-r-grey-zwart-excl-voet De ene van "Solarflex", de andere van "Garden Impressions". Dat ziet er toch identiek dezelfde parasol uit? En dan zit je toch al niet meer in de laagste prijsklasse.
Lijkt er toch op dat je boven de 1.000€ moet gaan om een degelijker model te hebben.
Hee, die heeft een maat van mij ook. De voet is zwaar en stabiel genoeg, en de wieltjes eronder zijn geniaal! Staat jaar in jaar uit buiten, met in de winter alleen een hoesje eroverheen. Houdt zich prima.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Laatst online: 08:30

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

coyote1980 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 09:19:
Hier ook zo'n 100 euro zweefparasol, van de Leenbakker. Doet wat ie moet doen maar wel wat wiebelig in de wind. Niet erg, als het te hard waait zit ik net zo goed binnen.

Wel de poot die met grindtegels verzwaard was vervangen door een parasolvoet die je kunt ingraven, bv de Terrafoot Easy:
[Afbeelding]

Is een adapterplaat bij leverbaar waar je diverse maten parasolvoet mee kunt bevestigen.

Deze voet was voor mij een betere investering dan een duurdere parasol. O ja, zijdelings kantelen doet die 100 euro parasol van de Leenbakker ook prima, alleen is hij niet draaibaar, dat laatste zou ik nog wel waarderen..
Dat ziet er wel interessant uit, ik ben namelijk aan het zoeken naar opties om de voet in te graven. Waar kun je dit o.a. halen? Zou het namelijk wel eerst willen bekijken.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:48
De IKEA variant van kantelbare zweefparasol kost 149,- euro en is draaibaar. Ik zou eerder voor deze gaan dan voor een Solarflex van bijna 500,- euro.

https://m2.ikea.com/nl/nl...eige-kantelbaar-30387868/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coyote1980
Trinsec schreef op zondag 30 juni 2019 @ 09:29:
[...]

Dat ziet er wel interessant uit, ik ben namelijk aan het zoeken naar opties om de voet in te graven. Waar kun je dit o.a. halen? Zou het namelijk wel eerst willen bekijken.
Ik heb wat youtube videos bekeken, voor mij was daar genoeg info uit te halen. Maar mogelijk dat Tuinland/Intratuin/... het in het assortiment hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyrunner
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-05 12:18
Prijs zegt behalve de kwaliteit van het mechanische gedeelte ook wel wat over de kwaliteit van het doek. Met name als je een donker doek hebt is verkleuring een ding dat snel kan ontsieren. Een fatsoenlijke hoes erbij zou dan ook mijn tip zijn.

It took the power of Commodore 64 to put man on the moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 12:29
coyote1980 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 09:19:

[Afbeelding]

Die voet is goud. Heb er een Madison 350 of 400 op gehad en het geeft geen krimp. En geen ellendige voet waar je je aan kan stoten en kostbare ruimte rondom de parasol inpikt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathias82
Señor Sjon schreef op zondag 30 juni 2019 @ 12:52:
[...]

Die voet is goud. Heb er een Madison 350 of 400 op gehad en het geeft geen krimp. En geen ellendige voet waar je je aan kan stoten en kostbare ruimte rondom de parasol inpikt.
Maar dan kan je hem wel niet meer verplaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:09

MadEgg

Tux is lievvv

Wij hebben vorige jaar voor €180 een zweefparasol inclusief granieten voet bij Tuinland gekocht. Doet het prima. De zweefparasol kan ook verticaal, dan vangt hij wel veel wind en is de voet nog net iets te licht als het een beetje waait.

Meer dan €500 lijkt we nogal overkill om aan een parasol uit te geven.

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
mathias82 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 14:03:
[...]

Klopt. Maar niet iedereen wil dat kunnen :) Maar ik snap je punt, als je dat wel wilt is zo'n ingegraven voet niet handig.

[ Voor 15% gewijzigd door coyote1980 op 30-06-2019 14:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 19:46
Drie jaar geleden een Garden impression met granietenvoet van 120KG gekocht. (https://www.tuinmeubellan...asol-3x3m-grey-lgrey.html)

Inclusief voet en hoes een kleine 500 euro. In de winter sla ik de parasol binnen op. Tot op heden mankeert de parasol helemaal niets en is nog zonder piepjes of kraakjes in perfecte staat.

Mijn advies is dan ook om een paar honderd euro meer te besteden zodat je de uitgave maar 1x in de 10 jaar hoeft te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathias82
mcsluis schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:02:
Drie jaar geleden een Garden impression met granietenvoet van 120KG gekocht. (https://www.tuinmeubellan...asol-3x3m-grey-lgrey.html)

Inclusief voet en hoes een kleine 500 euro. In de winter sla ik de parasol binnen op. Tot op heden mankeert de parasol helemaal niets en is nog zonder piepjes of kraakjes in perfecte staat.

Mijn advies is dan ook om een paar honderd euro meer te besteden zodat je de uitgave maar 1x in de 10 jaar hoeft te doen.
Ik heb er zeker geen probleem mee om 500 euro (of meer) uit te geven aan de parasol. Waar ik wel een probleem mee heb is om 500€ uit te geven aan een parasol van dezelfde kwaliteit als een van 200€ uit de bouwmarkt. Daarom dat ik hier wat advies qua merken kwam vragen, waarvoor dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:58

Tarin

Just plain weird.

Wij zitten naar een Glatz Sombrano van 3x3 meter te kijken, omdat we af en toe gemene windvlagen hebben en de vorige eigenaren van ons huis na 2 goedkope die het na 1 seizoen begaven er ook zo eentje hadden. Is wel een andere prijscategorie (900 euro in de aanbieding), maar ook duidelijk anders / beter gebouwd.
Maar omdat je je prioriteiten op orde moet hebben hebben we deze week een Switch met wat spelletjes gekocht dus misschien kopen we hem pas volgende zomer. We hebben ook nog geen fatsoenlijk setje tuinmeubilair...

[ Voor 33% gewijzigd door Tarin op 30-06-2019 19:30 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len020
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-05 18:57
mcsluis schreef op zondag 30 juni 2019 @ 15:02:

Hier dezelfde parasol; met een voet van 95kg. Hadden we jaren eerder moeten doen. Ding is stabiel en ook met wind gaat de parasol geen kant op.
Hiervoor een van ikea gehad; die was écht van mindere kwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 12:29
mathias82 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 14:03:
[...]

In de meeste tuinen is dat ook niet nodig. En met een voet van 120 kg ga je ook niet aan de haal. Je gaat echt wel een plek zoeken om hem permanent neer te zetten. Plus een beetje goede parasol is draaibaar, dus kan je meedraaien met de zon.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathias82
Tarin schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:27:
Wij zitten naar een Glatz Sombrano van 3x3 meter te kijken, omdat we af en toe gemene windvlagen hebben en de vorige eigenaren van ons huis na 2 goedkope die het na 1 seizoen begaven er ook zo eentje hadden. Is wel een andere prijscategorie (900 euro in de aanbieding), maar ook duidelijk anders / beter gebouwd.
Maar omdat je je prioriteiten op orde moet hebben hebben we deze week een Switch met wat spelletjes gekocht dus misschien kopen we hem pas volgende zomer. We hebben ook nog geen fatsoenlijk setje tuinmeubilair...
Bedankt voor de tip, dat merk had ik nog niet gevonden. Ziet er inderdaad heel kwalitatief uit. Ook helemaal anders gebouwd dan die van andere merken. Ga ik zeker overwegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-05 18:46
Ik heb zo'n ding van IKEA, €200 met voet ofzo? Werkt prima en is groot genoeg. Kan ook draaien en kantelen en dus eigenlijk alles wat we nodig hebben.

De voet bestaat uit 4 van die plastic bakken die met zand gevuld zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door De_Bastaard op 30-06-2019 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jb84
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:13
Twee weken terug een platinum challenger T2 gekocht. Inclusief voet van 90kg en beschermhoes totaal 600 euro, dus niet heel goedkoop. Deze parasol is echter wel heel degelijk. Ik ben zelf naar verschillende zaken geweest om zweefparasols te bekijken. Als je goed oplet zie je echt duidelijk verschillen tussen goedkope en duurdere parasols. Denk aan de bevestiging van de voet, de dikte en het materiaal van het frame en de aansluitingen van het doek aan het frame.

Daarnaast zijn er ook redelijke verschillen in het doek. Denk hierbij ook aan verkleuring van het doek door zonlicht. Ik kwam er bij deze platinum parasol achter dat je via internet goedkopere versies kunt kopen, maar waar dan ook minder goed doek op zit. Goed opletten dus!

Tot op heden zeer tevreden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 00:41

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AE18uZ7kIUdN6iIfhm1c4z8R/full.jpg

Ook een Platinum T2 hier. 4x3m en zelf een voet gemaakt met 300kg beton er tegen. Twee jaar in bezit en zeer tevreden van
Kan alle mogelijke kanten draaien en kantelen. Degelijk spul als ik ging vergelijken met andere parasols en niet bizar aan de prijs.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-05 11:29
Wij hebben de volgende:
https://www.parasol-shop....asol-Capri-300x300-taupe/

Ik dacht dat we hem goedkoper dan 300 hadden maar kan de mail zo snel niet vinden....we hebben hem nu 3jr en nog DIK tevreden over! In de winter gaat ie naar binnen (behalve de voet want die zit ingegraven aangezien die niet verplaatst hoeft te worden :)).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zou zeggen ga eens naar een tuinmeubelshop. Je gaat echt wel verschil in kwaliteit ervaren tussen een 50/100 euro modelletje en iets tussen van 400 tot 700 euro. Vooral de mechaniek is over het algemeen een stuk degelijker uitgevoerd. In dit topic zie ik ook een Glatz genoemd, dat is volgens mij wel een van de topmerken die snel dik boven de 1000 euro zitten.

Wij zijn zelf destijds voor een Shadowline gegaan bij Kees Smit (Amersfoort). Leuke winkel om te kijken en je kan op je gemak alles uitproberen. Ook goed advies gekregen wat bijvoorbeeld beter was bij duurdere modellen, of dat het alleen het merknaampje was wat iets duurder maakt.

Onze overburen hebben in dezelfde zomer als wij een parasol gekocht. Die van hun is verkleurd van antraciet naar paars :X Die van ons zit er nog prima uit.

We hebben eerst een grote voet gekocht, waarin grind zit zodat we konden bepalen of de parasol op de juiste plek staat. Dat ga ik binnenkort nog een keer aanpassen. Tegenwoordig levert Kees Smit die Shadowlines met Easyfoot, dat is helemaal mooi. Zo'n voet met kruising waar je (grind)tegels in moet leggen zou ik nooit aan beginnen. Ondingen en lelijk.
Pagina: 1