Abbo verlengt oude gegevens?

Pagina: 1
Acties:

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Nu had ik al naar jullie gemaild maar nog geen antwoord gehad.

Klein bugje
Als ik naar de FAQ pagina. Icoontjes (grijs, groen, rood) van type abbo werken niet meer is geen echt plaatje meer zie ik :)
https://tweakers.net/info/faq/abonnementen/

Oude gegevens
4 juni mail gehad van Stichting Foundation Docdata Payments dat ze binnenkort gaan incasseren. Prima maar wat mij opviel, daar staat mijn oude adres in. Rara hoe kan dat?

Geen idee hoe die aan mij oude info komen. Aangezien ik al zeker 8 maand mijn nieuwe adres bij Tweakers heb doorgevoerd.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:04

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hier kunnen de adjes niet zoveel mee, de devvers mogen er naar kijken. :)

Lieve Adjes => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• RobbyTown
  • Niet online
Dirk schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 21:14:
Hier kunnen de adjes niet zoveel mee, de devvers mogen er naar kijken. :)

Lieve Adjes => Stoute Bugs
Apart.... in de mail staat toch een andere link. Totaal 3 bugs dus 8)7

Als je vragen hebt kun je reageren op deze e-mail, de Abonnementen FAQ bekijken of een topic openen in het Abonneeforum.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:04

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Oh, het abonneeforum was ook niet fout geweest, maar LA was dat wel. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Die abonneepagina wordt onderhouden door @Ginz en @Lancelot, dus de devvers doen er ook niks mee @Dirk :)
RobbyTown schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 19:18:

Oude gegevens
4 juni mail gehad van Stichting Foundation Docdata Payments dat ze binnenkort gaan incasseren. Prima maar wat mij opviel, daar staat mijn oude adres in. Rara hoe kan dat?

Geen idee hoe die aan mij oude info komen. Aangezien ik al zeker 8 maand mijn nieuwe adres bij Tweakers heb doorgevoerd.
Wij geven adreswijzigingen niet aan ze door. Volgens mij kunnen we dat ook niet voor machtigingen. Maar dat zouden we uit moeten zoeken als je het echt heel belangrijk vindt om goed te hebben staan...

[ Voor 79% gewijzigd door ACM op 30-06-2019 09:00 ]

• RobbyTown
  • Niet online
ACM schreef op zondag 30 juni 2019 @ 08:58:
Die abonneepagina wordt onderhouden door @Ginz en @Lancelot, dus de devvers doen er ook niks mee @Dirk :)

[...]

Wij geven adreswijzigingen niet aan ze door. Volgens mij kunnen we dat ook niet voor machtigingen. Maar dat zouden we uit moeten zoeken als je het echt heel belangrijk vindt om goed te hebben staan...
Hoe zijn ze dan aan mijn adres gegevens gekomen?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

RobbyTown schreef op zondag 30 juni 2019 @ 12:00:
[...]

Hoe zijn ze dan aan mijn adres gegevens gekomen?
Daar staat dat wij de wijzigingen van adresgegevens niet door geven ;) De mandaatverkrijging doen we eenmalig en zou ik niet van weten of we die nog kunnen aanpassen.

[ Voor 7% gewijzigd door ACM op 30-06-2019 13:13 ]

Pagina: 1