• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Hoi,

Ik ga binnenkort naar (langs) Singapore en ik wilde ff weten of daar apparatuur goedkoop was. Ik wilde een MD (sony MZR900) kopen maar zal ik dat nou hier doen of kan dat daar goedkoper??

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

ik ben een jaar geleden naar Singapore geweest en kan je zeggen dat het daar zeer leuk toeven is voor de tweaker. Ik zou ZEKER wachten met elke aanschaf tot je daar bent.

Plaatsen die je zeker wil zien/bezoeken:
Funai tower en Sim Lim Tower :9~

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 13:48

chem

Reist de wereld rond

ik ben begin september in singapore een dag of wat, en zal zeker wat GBA en andere kerst meenemen >:)

zit oa. aan een dig. videocamera enzo te denken... ;)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-03 10:58
vergeet dan vooral niet om alle boekjes en zeker de BON en creditcard slip per POST Naar zezelf te sturen. De douane zoekt actief naar mensen met nieuwe camera tasssen e.d.

Als ze je betrappen met camera en in je koffer de boekjes en de bon, ben je de lul. Je moet dan invoerrechten betalen + boete (vaak 100% van de invoerrechten).

Zorg dattie er een beetje gebruikt uitziet, haal alle stickertjes eraf. Zorg ervoor dat je geen bon/garantiebewijs/whatever bij je hebt. De douane is niet gek, er komen daar per dag 1000-en mensen voorbij, dus ze zijn getrained.

Ow ja en check even of 't een PAL camera is, je weet maar nooit, straks zit je met een NTSC :)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Op zaterdag 28 juli 2001 11:46 schreef zeef het volgende:
bla bla
Wise words ! (8>

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-03 10:58
Op zaterdag 28 juli 2001 12:05 schreef -ProXy- het volgende:

[..]

Wise words ! (8>
as always :+
Pagina: 1