Ik heb hier twee oude EEE pc's op XP die de hele dag aan staan en een powerpoint presentatie draaien. Ze beginnen steeds verder af te takelen dus wil ze eigenlijk weg doen. Nou heb ik natuurlijk liever één pc die beide beeldschermen aanstuurt. Op zich niet zo moeilijk tegenwoordig want videokaarten hebben meestal wel meerdere uitgangen. Alleen het gaat hier om een full screen powerpoint presentatie en meestal verliest dan de focus als je op beide monitors iets anders full screen wil draaien. Als je überhaupt al twee powerpoint presentaties tegelijk kan doen?
Ik heb een beetje ingelezen en sommige zeggen dat er een soort borderless full screen bestaat. Andere adviezen zijn een VM draaien en dus 2x windows op één pc. Iemand misschien hier tips of ideeën die praktischer zijn?
Het gaat dus om één computer die op twee tv's iets (verschillends) moet laten zien.
Ik heb een beetje ingelezen en sommige zeggen dat er een soort borderless full screen bestaat. Andere adviezen zijn een VM draaien en dus 2x windows op één pc. Iemand misschien hier tips of ideeën die praktischer zijn?
Het gaat dus om één computer die op twee tv's iets (verschillends) moet laten zien.