Eejz..
Ik had vandaag een nieuwe reepje gekocht..
SpeedTek ofziets 256 Mb PC133...
Nu steek ik 'm in m'n mb, ging wel een beetje rot, ik kreeg een zo'n fuckin' klemmetje haast niet dicht.....start ik m'n pc op, hoor ik gepiep.....lange achteropvolgende piepen...
Volgens m'n moboboekje is er dan geen geheugen gevonden...
Er zat al 128 Mb naamloos geheugen in...
Hee, wat ruik ik nu toch??? Is dat m'n peuk die ligt weg te rotten??? Ff pc'tje ruiken...GADVER!
Stonk dus als de tyfus en ik vreesde het ergste...
Haal ik dat geheugen eruit, is er 1 pinnetje gesmolten.....FUCK!
Any suggesties waar dat door komt????
'k heb een ASUS CUSL2-c, busspeed is 134...
'k ben bang dat of het geheugen gewoon rot was, of ik heb het geforceerd met inprikken, of door m'n instellingen......die stonden namelijk hoog.....alles CAS2, bij 1 zo'n instelling '5T, 7T'en memory drive strong.....
ik weet echt niet waar het nu aan ligt....m'n andere DIMM heeft nergens problemen mee.....
HEEEELP!
Ik had vandaag een nieuwe reepje gekocht..
SpeedTek ofziets 256 Mb PC133...
Nu steek ik 'm in m'n mb, ging wel een beetje rot, ik kreeg een zo'n fuckin' klemmetje haast niet dicht.....start ik m'n pc op, hoor ik gepiep.....lange achteropvolgende piepen...
Volgens m'n moboboekje is er dan geen geheugen gevonden...
Er zat al 128 Mb naamloos geheugen in...
Hee, wat ruik ik nu toch??? Is dat m'n peuk die ligt weg te rotten??? Ff pc'tje ruiken...GADVER!
Stonk dus als de tyfus en ik vreesde het ergste...
Haal ik dat geheugen eruit, is er 1 pinnetje gesmolten.....FUCK!
Any suggesties waar dat door komt????
'k heb een ASUS CUSL2-c, busspeed is 134...
'k ben bang dat of het geheugen gewoon rot was, of ik heb het geforceerd met inprikken, of door m'n instellingen......die stonden namelijk hoog.....alles CAS2, bij 1 zo'n instelling '5T, 7T'en memory drive strong.....
ik weet echt niet waar het nu aan ligt....m'n andere DIMM heeft nergens problemen mee.....
HEEEELP!