Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik gebruik Microsoft Office 2016. Ook Outlook daaronder. Sinds 1 week zie ik in de mails die ik ontvang geen plaatsjes meer van afzenders, maar alleen nog maar hyperlinks. Bijv.: mhrt PWN is mijn waterleverancier. Dan krijg je een maitje van hen met een plaatje met hun logo. Niet dus. Alleen tekst met daarin de hyperlink naar hun logo op hun site. Maakt gewone mail lezen erg vervelend.
In een archive bestand zie ik nog wel normale afbeeldingen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft Office 2016 PRO

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb een vaag vermoeden dat het wel eens te maken zou kunnen hebben met het wel erg groot zijn van mijn pst bestand. Dat was 1,6 gb.
Ik ben nu druk aan het schonen en maak verschillende archives aan. Maar, probleem blijft. Vroeger kon je Outlook "reparereren" of / en het bestand comprimeren. Ik zie dat soort opties niet meer.
Wie kan mij helpen mijn outlook weer normaal te krijgen?
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zie je geen balk dat externe afbeeldingen niet geladen zijn en door erop te klikken dat alsnog getoond kan worden? Want dat is een standaard functie in Outlook tbv beveiliging. Het zou kunnen dat een recente update dit gedrag wat heeft uitgebreid.

Wat natuurlijk ook kan is dat de emails die je eerder hebt ontvangen, de afbeeldingen mee stuurde en nu als link erin zijn gezet om de effectieve grootte van de email te verlagen.

Zou je een afbeelding kunnen tonen van wat je ziet? Anonimiseer persoonlijke informatie erin voordat je 'm online zet, bijvoorbeeld op imgur of een andere hosting site.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Mocht het nodig blijken te zijn dan is er nog wel die 'SCANPST.EXE' in de Office map voor 'diagnose and repair,' maar ik vermoed (ook door de post boven mij) dat dat niet een oplossing is hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeeYT
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 05-09 16:44
Als bovenstaande opties niets uitwerken zou je ook kunnen proberen om een office herstel uit te voeren (zoals je al aangaf).
Dit is nog mogelijk via de windows instellingen > Apps > scroll tot je jouw office versie ziet staan.
Klik dan op "Wijzigen", en kies daar voor snel-, of online herstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obvious spam is obvious.

[ Voor 77% gewijzigd door Hero of Time op 12-07-2019 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 10:12
5 seconden zoeken heeft al geholpen mogelijk.

Outlook 2010, 2013, 2016
These steps work for Outlook 2010, Outlook 2013, and Outlook 2016 (including Outlook which is included in Office 365 subscriptions).

1) Click the New Email button or press Ctrl+N while viewing the Inbox.
2) Go to the new message's File, Options dialog.
3) Click Mail, then Editor Options
4) Select Advanced and look near the bottom of the dialog for the option to Show Picture Placeholders.

bron: https://www.slipstick.com...g-outlook-email-messages/

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1