Ruilen voor een Athlon 1400MHz
Graag zou ik ruilen, het is maar een Duron750 van m'n broer
Verwijderd
Fijn dat je zoveel info erbij geeft. Dan kunnen we je tenminste helpenOp vrijdag 27 juli 2001 22:09 schreef Flashnomis747 het volgende:
Leg het nou aan m'n potlood of blijft die f*cking Duron gelocked?
Heeft Rob ook gedaan! Werkt perfect
Ikke had nog wel eens last van potlood dat er af trilde enzo
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
Verwijderd
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ey, das een goed idee!Op vrijdag 27 juli 2001 22:13 schreef Straat het volgende:
slijp hem gewoon heel goed na elk bruggetje en houd er een lineaaltje langs om te voorkomen dat je een naastgelegen bruggetje raakt
ik heb het gewoon zonder verdere hulpmiddelen gedaan, maar de potloodstreepjes onderling raken mekaar dan ook bijna aan...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

ff naast mn enter toets gelegd, dan zie je hoe klein dat ding is.
BTW * Insano is schijnbaar toch nog best wel zuinig
Tot je gebruik wil maken van je garantieOp zaterdag 28 juli 2001 10:49 schreef roelandstoter het volgende:
Ik heb mijn Duron gewoon met zilverlijm ge unlocked... werkt het allerbeste..
iddOp zaterdag 28 juli 2001 10:59 schreef InterCC het volgende:
[..]
Tot je gebruik wil maken van je garantie
dat krijg je er dus niet vanaf
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
I send you this file in order to have your advice
See you later. Thanks
Hey wat is dit ? heb je dit ook gehad ?
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
ik heb het gedaan met bison-elektro om printspoortjes mee te repareren (is waarschijnlijk hetzelfde) dat werkt een stuk beter dan die potlootstreepjes, nu hoef ik niet elke week nieuwe streepjes te zettenOp zaterdag 28 juli 2001 10:49 schreef roelandstoter het volgende:
Ik heb mijn Duron gewoon met zilverlijm ge unlocked... werkt het allerbeste..
en wat die garantie betreft als ie kapot gaat koop ik wel een nieuwe. is bij mij nog niet gebeurt dat er een cpu kapotging
http://www.tweakers.net/plan/109Op zondag 29 juli 2001 00:47 schreef Speedy-J het volgende:
Hi! How are you?
I send you this file in order to have your advice
See you later. Thanks
Hey wat is dit ? heb je dit ook gehad ?
dat is idd hetzelfdeOp zondag 29 juli 2001 01:25 schreef Silenzer_nl het volgende:
[..]
ik heb het gedaan met bison-elektro om printspoortjes mee te repareren (is waarschijnlijk hetzelfde) dat werkt een stuk beter dan die potlootstreepjes, nu hoef ik niet elke week nieuwe streepjes te zetten
en wat die garantie betreft als ie kapot gaat koop ik wel een nieuwe. is bij mij nog niet gebeurt dat er een cpu kapotging
Verwijderd
En ik ben dus helemaal niet technisch.
Verwijderd
<edit> Garantie op een Duron... heb je alleen maar nodig als je hem heftig overklokt hebt..
Iedere maand?Op maandag 30 juli 2001 09:14 schreef roelandstoter het volgende:
Ik moest dus 1 keer in de maand kleuren, had ik geen zin meer in... en.. garantie,.. dat zilverlijm (Bison elektro if you will) kun je er gewoon afkrabbel met een scherp voorwerp... geen probleem..
<edit> Garantie op een Duron... heb je alleen maar nodig als je hem heftig overklokt hebt..</edit>
Ik draai nu al 3 maanden mijn duron zonder problemen oc'ed.
Gewoon potlood werk.
700@999
Some people like cupcakes better, I for one care less for them.