Hallo, ik ben Marek, ik ben 16 jaar en heb me net aangemeld op tweakers en ik ben dus nog niet zo bekend op dit forum.
Ik speel "ARK: survival evolved'', als ik dan met vrienden wil spelen, communiceer ik via ''discord''.
Bij het spelen van ARK en het communiceren via discord, ''stottert'' ARK best veel en discord werkt dan ook niet goed.
Op discord hoor ik mijn vriend dan wel maar hij hoort mij niet.
(Het stotteren in ARK heb ik altijd wel een beetje maar als ik discord open heb staan is het nog erger)
In mijn pc zit:
Videokaart: GTX 1050 2GB
Processor: I3 4130
Moederbord: Dell 040DDP (DDR3 RAM, maximaal 16GB)
RAM: 4GB
Ik ben niet heel erg ervaren met computers en dus weet ik niet goed wat ik beter zou moeten maken om dit probleem te verhelpen.
Ik zou het liefst niet meer dan 100 euro uit willen geven maar als dat het probleem niet kan verhelpen dan kan ik dat misschien wel wat oprekken.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Marek
Ik speel "ARK: survival evolved'', als ik dan met vrienden wil spelen, communiceer ik via ''discord''.
Bij het spelen van ARK en het communiceren via discord, ''stottert'' ARK best veel en discord werkt dan ook niet goed.
Op discord hoor ik mijn vriend dan wel maar hij hoort mij niet.
(Het stotteren in ARK heb ik altijd wel een beetje maar als ik discord open heb staan is het nog erger)
In mijn pc zit:
Videokaart: GTX 1050 2GB
Processor: I3 4130
Moederbord: Dell 040DDP (DDR3 RAM, maximaal 16GB)
RAM: 4GB
Ik ben niet heel erg ervaren met computers en dus weet ik niet goed wat ik beter zou moeten maken om dit probleem te verhelpen.
Ik zou het liefst niet meer dan 100 euro uit willen geven maar als dat het probleem niet kan verhelpen dan kan ik dat misschien wel wat oprekken.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Marek