Ik kocht elke 3 jaar een nieuwe PC maar mijn huidige PC is, op enkele componenten na, alweer ruim 5 jaar oud. Ben dus weer toe aan iets fris en wil graag iets waar ik zeker een jaar of 3 goed mee vooruit kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Speel momenteel PUBG en diverse Battlefield titels. In de (nabije) toekomst VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000,- euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Kast
- Monitor (27" 1080p 144hz)
- Keyboard / muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de volgende componenten uitgezocht. De keuze voor een i9 is puur vanwege het hebbûh gehalte. Ik verwacht ten opzichte van een i7 geen mega verschil te merken maar de i9 past vooralsnog in mijn budget.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet gebonden aan een merk maar heb al geruime tijd een Intel CPU i.c.m. een Nvidia GPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stabiel systeem.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Zie ik iets over het hoofd qua compatibiliteit?
Is er een moederbord of koeler o.i.d. die meer waar voor het geld biedt?
Is er mogelijk een case te maken voor compleet andere hardware (AMD bijv) met meer waar voor m'n 2000 euries?
Iedereen die reageert alvast bedankt voor je input!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Speel momenteel PUBG en diverse Battlefield titels. In de (nabije) toekomst VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000,- euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Kast
- Monitor (27" 1080p 144hz)
- Keyboard / muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de volgende componenten uitgezocht. De keuze voor een i9 is puur vanwege het hebbûh gehalte. Ik verwacht ten opzichte van een i7 geen mega verschil te merken maar de i9 past vooralsnog in mijn budget.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i9-9900K Boxed | € 504,50 | € 504,50 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z390 Aorus Pro | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2080 Gaming OC | € 746,- | € 746,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 75,22 | € 75,22 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3000C15 | € 145,90 | € 145,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 110,12 | € 110,12 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.875,64 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet gebonden aan een merk maar heb al geruime tijd een Intel CPU i.c.m. een Nvidia GPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stabiel systeem.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Zie ik iets over het hoofd qua compatibiliteit?
Is er een moederbord of koeler o.i.d. die meer waar voor het geld biedt?
Is er mogelijk een case te maken voor compleet andere hardware (AMD bijv) met meer waar voor m'n 2000 euries?
Iedereen die reageert alvast bedankt voor je input!
[ Voor 0% gewijzigd door Wouterdt op 28-06-2019 15:27 . Reden: Dark Rock Pro TR4 vervangen voor de 4 ]