GlowMouse schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:59:
[...]
Ik zou teamviewer niet meer aanraden. Teveel irritante popups, en net als je het bij al je familie hebt draaien komt er een popup met 'we denken dat u het commercieel gebruikt, betaal maar € 120 / jaar of mail ons en wacht een weekje tot we de blokkering weer opheffen'. Anydesk is wat dat betreft de betere variant momenteel.
Off-topic:
Tsja zo kan ik tanken ook afraden, met het elke week doen, terwijl ik toch elke dag rij.
Teamviewer is een prima product met prima support, de commerciële trigger is dus voor jou al een indicatie dat je het vaker dan de gemiddelde gebruiker gebruikt, dus schijnbaar doen ze iets goed, dat jij nu niet wilt betalen en meteen het product afraadt vind ik dan een beetje raar.
Ontopic:
TS maak een handleiding met de stappen en mail die naar haar door op een ander mailadres of ander device. Maak screenshotjes met je eigen iOS device en gebruik die in je handleiding.
Is een pagina of 6 met instructie de tijd die het kost om die te maken heb je nu hier al verbrand
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.