App om op afstand controle van iPhone collega over te nemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerjanv18
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-07-2023
Is er een app waarmee ik mee kan kijken of zelfs acties kan uitvoeren op de telefoon van mijn collega?
Zij krijgt haar mail via Outlook niet goed ingesteld en woont 100km verder op.

Soort teamviewer maar dan voor Iphone.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
AnyDesk werkt aardig.

Je kunt alleen niet zelf tikken/klikken maar wel meekijken en haar zeggen wat ze moet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-05 16:33
https://apps.apple.com/us...-quicksupport/id661649585

Teamviewer QuickSupport voor iOS zou hiervoor prima moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerjanv18
Thanks voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Soti Pocket Controller?

https://www.soti.net/products/pocket-controller/

Oh, zo te lezen gaat het om een gratis oplossing.
Dan gaat dit hem niet worden

[ Voor 35% gewijzigd door Bas170 op 28-06-2019 14:51 ]

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:49

nelizmastr

Goed wies kapot

Alleen meekijken is mogelijk - de app maakt hiervoor gebruik van de schermopnamefunctie van iOS. De gebruiker moet de handelingen te allen tijde zelf doen.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerjanv18
nelizmastr schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:39:
Alleen meekijken is mogelijk - de app maakt hiervoor gebruik van de schermopnamefunctie van iOS. De gebruiker moet de handelingen te allen tijde zelf doen.
Welke app bedoel jij? Een build-in van IOS zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-04 19:52
Als ik me niet vergis (en je zelf een Mac hebt) kan je via Screen Sharing haar AppleID ingeven. Zij krijgt dan een melding waarmee ze de uitnodiging kan accepteren.

Ik heb het (lang geleden) 1x geprobeerd maar ik herinner me niet of je enkel kan meekijken of hierdoor ook volledige besturing hebt. Van Mac naar Mac krijgt de ontvanger een popup waarbij hij/zij kan kiezen om enkel te laten meekijken of ook te laten besturen.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ThomasJ schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:33:
https://apps.apple.com/us...-quicksupport/id661649585

Teamviewer QuickSupport voor iOS zou hiervoor prima moeten werken :)
Ik zou teamviewer niet meer aanraden. Teveel irritante popups, en net als je het bij al je familie hebt draaien komt er een popup met 'we denken dat u het commercieel gebruikt, betaal maar € 120 / jaar of mail ons en wacht een weekje tot we de blokkering weer opheffen'. Anydesk is wat dat betreft de betere variant momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
GlowMouse schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:59:
[...]

Ik zou teamviewer niet meer aanraden. Teveel irritante popups, en net als je het bij al je familie hebt draaien komt er een popup met 'we denken dat u het commercieel gebruikt, betaal maar € 120 / jaar of mail ons en wacht een weekje tot we de blokkering weer opheffen'. Anydesk is wat dat betreft de betere variant momenteel.
Gewoon in een VM draaien, problem solved :+

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-05 21:50
GlowMouse schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:59:
[...]

Off-topic:
Tsja zo kan ik tanken ook afraden, met het elke week doen, terwijl ik toch elke dag rij.

Teamviewer is een prima product met prima support, de commerciële trigger is dus voor jou al een indicatie dat je het vaker dan de gemiddelde gebruiker gebruikt, dus schijnbaar doen ze iets goed, dat jij nu niet wilt betalen en meteen het product afraadt vind ik dan een beetje raar.

Ontopic:

TS maak een handleiding met de stappen en mail die naar haar door op een ander mailadres of ander device. Maak screenshotjes met je eigen iOS device en gebruik die in je handleiding.

Is een pagina of 6 met instructie de tijd die het kost om die te maken heb je nu hier al verbrand

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
SpoekGTi schreef op maandag 1 juli 2019 @ 08:00:
[...]

Teamviewer is een prima product met prima support, de commerciële trigger is dus voor jou al een indicatie dat je het vaker dan de gemiddelde gebruiker gebruikt, dus schijnbaar doen ze iets goed
Het product leek prima omdat het altijd werkte wanneer ik het nodig had. Dat is nu niet meer zo. Het feit dat het een week kan duren voordat je weer toegang hebt, toont aan dat de support helemaal niet zo goed is.
dat jij nu niet wilt betalen en meteen het product afraadt vind ik dan een beetje raar.
Teamviewer is gratis voor niet-commercieel gebruik, dus het is niet zo gek dat ik niet wil betalen. Voor die 120 euro/jaar kun je één pc overnemen (dus niet de ene dag naar de ene pc en de andere dag naar de andere pc). Wil je toegang tot meerdere pc's betaal je al 383,80 euro/jaar. Had ik van tevoren geweten dat ik soms een week geen toegang zou hebben, had ik liever voor een andere oplossing gekozen.
Pagina: 1