Toon posts:

prophetII64mb of radeon 64mb ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
gf2 is sneller maar radeon heeft videoin

ik denk dat ik de radeon neem omdat er een video-in opzit
ik wil het liefst spellen spelen op res.
1280*1024 32of16 bits
de radeon is toch ook nog wel snel op die
res.?
wat is de min. ftp om soepel een spel te spelen ?60 ftp

en is de res. bij de (radeon)video-in 720x576?

want nu heb ik een matrox-mystique(4mb) met
de rainbow-runner voor video-in (res.in 704*576) en out (res.out 640*480) en een voodoo2 12mb, athlon 600mhz

dan is die radeon een goede vervanger
met een betere video-in ?
toch ???

johan

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

De prophet2 is niet sneller dan de ATI 64 mb het omgekeerde is het geval!, tenminste vanaf 1024x768x32, maarja je gaat met deze kaart daar niet onder zitten.
Het scheelt echter maar weinig, alleen in 1280x1024x32 in MDK2 scheelde het wel wat meer.
De ATI heeft echter weer meer features die starks van DX8 gebruik gaan maken en hij envoired mapped bumpmapping zoals de Matrox :) of het helemaal competible is is vraag 2.
Ik heb zelf de Prophet2 64 mb en het is een hele goede kaart, memory laat zich gemakkelijk tot 200 (400 effectief) overklokken.
Maar ik weet niet wanneer de ATI Radeon in NL ariveerd en de Prophet2 is uiteraard wel te krijgen.
OP de rage3d (ATIfansite) zijn al een paar gelukkige bastards die em al binnen hebben.
Ik zou voor de Radeon gaan, zeker weten, ze hebben heel hun driverteam uitbesteed aan een groepje gasten die daar wel raad mee weten getuige de positieve reacties van de weinige gebruikers.
Maar hoelang je er nog op moet wachten?

Niet op voorraad.