talkin' is cheap, people follow like sheep
http://www.sitecomlearnin...-storage-center/downloads
En als je in je router kijkt welk ip de nas heeft, kan je dan via het ip adres op de webpagina van de nas komen ?
Kan zijn dat deze NAS geen web interface heeft voordat je er een OS op installeert. Het is niet bepaald state of the art spul.SpiriTNL schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 12:31:
Als je in Windows netwerk omgeving op de nas dubbel klikt, kom je dan niet op de pagina van de nas ?
En als je in je router kijkt welk ip de nas heeft, kan je dan via het ip adres op de webpagina van de nas komen ?
I reject your reality and substitute my own
Setup installatie is nergens te downloaden.
Als ik op de nas klikt kan ik de schijven niet zien omdat ik via de setup de disk eerst moet mounten.
Fixing things to the breaking point...
Ja dat heb ik gedaan, kan de setup niet vinden.RGAT schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:28:
Als ik in de handleiding kijk hebben ze het over een Setup in de webinterface (tabje Setup>Disk Settings) waar je het in kan stellen, heb je het IP adres van de NAS al eens in de browser gegooit om daar te kijken?
Firmware is ook nergens te downloaden.
Ik vermoed dat de firmware corrupt is.
Wie kan mij helpen met een stock firmware?
[ Voor 14% gewijzigd door uroy op 29-06-2019 15:14 ]
Henk .
Grote kans dat je een gedeeltelijke oplossing vindt; echter maak je je interne netwerk wel iets minder "veilig".
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ga er maar uit van niet tenzij je in de NAS dus ondersteuning hebt voor V2 of hoger.HenkS68 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 10:24:
@MAX3400 Ik neem aan dat als ik de NAS kan benaderen dat je SMB1 daarna wel weer uit kunt zetten.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik kan mijn eigen cd niet meer vinden.
Is het mogelijk om mij een kopie van die van jou op te sturen?
Ik zal jou natuurlijk betalen voor alle kosten. Dat is absolutt geen probleem.
[ Voor 80% gewijzigd door br00ky op 20-11-2022 09:16 ]
Dit topic is gesloten.