Goedemorgen,
Ik heb een vraagstuk.....
Ik ben sinds december in het bezit van een Galaxy Note 8 en ik ben er erg blij mee.
Als beroep ben ik elektricien en hierom had ik de Otterbox Defender hoes gekocht.
Deze komt met holster aan de broek. Ik zelf noem t de klikplaat.;-)
Nou is de hoes zeker stevig en ben ik er blij alleen nu hebben ze t holster een extra functie gegeven.
voor standaard als je bijvoorbeeld Youtube kijkt.
Dit is gedaan door extra borgclip. Hiermee klik je de voet schuin n kan je kijken.
Nu is tijdens het lopen dus de borgclip open gaan staan en de telefoon gevallen.
Nu is dus het holster kapot en ook is het scherm van mijn telefoon kapot.
Ik heb Otterbox benadert via Facebook. Otterbox Nederland om precies te zijn.
Aangezien ik dit een ontwerpfoutje vind.
Ze hebben geen klachtenservice of website of telefoonnummer.
Dus via facebook messenger is echt de enige optie.
De beste mevrouw heeft voor mij contact gemaakt met het hoofdkantoor. ik heb hierop geen reactie gehad.
Alleen kreeg ik van de week bericht waar ik de hoes gehaald zou hebben. Dit is bij Bol.com en of ik hun maar moet benaderen want dat staat in hun garantievoorwaarden.
en anders moet ik maar een mail in het Engels sturen naar het hoofdkantoor in Londen.
Ik vind dit een erg slappe reactie en ook weinig medewerking tonen. Aangezien ik nu dus al sinds maart met een kappotte telefoon zit.
Ik zou graag jullie mening horen? en misschien nog tips?
Groet,
Tweaker
Ik heb een vraagstuk.....
Ik ben sinds december in het bezit van een Galaxy Note 8 en ik ben er erg blij mee.
Als beroep ben ik elektricien en hierom had ik de Otterbox Defender hoes gekocht.
Deze komt met holster aan de broek. Ik zelf noem t de klikplaat.;-)
Nou is de hoes zeker stevig en ben ik er blij alleen nu hebben ze t holster een extra functie gegeven.
voor standaard als je bijvoorbeeld Youtube kijkt.
Dit is gedaan door extra borgclip. Hiermee klik je de voet schuin n kan je kijken.
Nu is tijdens het lopen dus de borgclip open gaan staan en de telefoon gevallen.
Nu is dus het holster kapot en ook is het scherm van mijn telefoon kapot.
Ik heb Otterbox benadert via Facebook. Otterbox Nederland om precies te zijn.
Aangezien ik dit een ontwerpfoutje vind.
Ze hebben geen klachtenservice of website of telefoonnummer.
Dus via facebook messenger is echt de enige optie.
De beste mevrouw heeft voor mij contact gemaakt met het hoofdkantoor. ik heb hierop geen reactie gehad.
Alleen kreeg ik van de week bericht waar ik de hoes gehaald zou hebben. Dit is bij Bol.com en of ik hun maar moet benaderen want dat staat in hun garantievoorwaarden.
en anders moet ik maar een mail in het Engels sturen naar het hoofdkantoor in Londen.
Ik vind dit een erg slappe reactie en ook weinig medewerking tonen. Aangezien ik nu dus al sinds maart met een kappotte telefoon zit.
Ik zou graag jullie mening horen? en misschien nog tips?
Groet,
Tweaker