Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lcanrinus
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-08-2021
Goedemorgen,

Ik heb een vraagstuk.....
Ik ben sinds december in het bezit van een Galaxy Note 8 en ik ben er erg blij mee.
Als beroep ben ik elektricien en hierom had ik de Otterbox Defender hoes gekocht.
Deze komt met holster aan de broek. Ik zelf noem t de klikplaat.;-)

Nou is de hoes zeker stevig en ben ik er blij alleen nu hebben ze t holster een extra functie gegeven.
voor standaard als je bijvoorbeeld Youtube kijkt.

Dit is gedaan door extra borgclip. Hiermee klik je de voet schuin n kan je kijken.

Nu is tijdens het lopen dus de borgclip open gaan staan en de telefoon gevallen.
Nu is dus het holster kapot en ook is het scherm van mijn telefoon kapot.

Ik heb Otterbox benadert via Facebook. Otterbox Nederland om precies te zijn.
Aangezien ik dit een ontwerpfoutje vind.
Ze hebben geen klachtenservice of website of telefoonnummer.
Dus via facebook messenger is echt de enige optie. _/-\o_

De beste mevrouw heeft voor mij contact gemaakt met het hoofdkantoor. ik heb hierop geen reactie gehad.
Alleen kreeg ik van de week bericht waar ik de hoes gehaald zou hebben. Dit is bij Bol.com en of ik hun maar moet benaderen want dat staat in hun garantievoorwaarden.

en anders moet ik maar een mail in het Engels sturen naar het hoofdkantoor in Londen.

Ik vind dit een erg slappe reactie en ook weinig medewerking tonen. Aangezien ik nu dus al sinds maart met een kappotte telefoon zit.

Ik zou graag jullie mening horen? en misschien nog tips?

Groet,

Tweaker

Beste antwoord (via Lcanrinus op 30-06-2019 22:57)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Lcanrinus Meld de schade aan te toestel bij je verzekering. defect aan je hoesje,clip etc bij verkopende partij. fabrikanten van hoesjes gaan nooit schade aan je toestel vergoeden

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 12:50

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Lcanrinus AND is meer voor technische vragen, dit is een klantenservice kwestie / juridische kwestie en dat pas beter in SF, dus schopje die kant op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:05
Lcanrinus schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:40:
Goedemorgen,

Ik ben sinds december in het bezit van een Galaxy Note 8 en ik ben er erg blij mee.
Als beroep ben ik elektricien en hierom had ik de Otterbox Defender hoes gekocht.

Nou is de hoes zeker stevig en ben ik er blij alleen nu hebben ze t holster een extra functie gegeven.

Dit is gedaan door extra borgclip. Hiermee klik je de voet schuin n kan je kijken.

Nu is tijdens het lopen dus de borgclip open gaan staan en de telefoon gevallen.

De beste mevrouw heeft voor mij contact gemaakt met het hoofdkantoor. ik heb hierop geen reactie gehad.
Alleen kreeg ik van de week bericht waar ik de hoes gehaald zou hebben. Dit is bij Bol.com en of ik hun maar moet benaderen want dat staat in hun garantievoorwaarden.

en anders moet ik maar een mail in het Engels sturen naar het hoofdkantoor in Londen.

Ik vind dit een erg slappe reactie en ook weinig medewerking tonen. Aangezien ik nu dus al sinds maart met een kappotte telefoon zit.

Groet,

Tweaker
In principe is de verkopende winkel altijd jouw aanspreekpunt. Dus hoewel ik het een slap antwoord vind van otterbox hebben ze technisch gezien wel gelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:51

Grannd

da Granndest

Otterbox mag jou natuurlijk wel helpen maar ze zijn het niet verplicht, Bol.com is dat wel. Dus neem het maar met hen op zou ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Goedemorgen,

Groet,

Tweaker
'Garantie' loopt gewoon via de verkoper. daar kun je je melden als je je defect wilt melden(kan ook via chat bij Bol. dan blijft alles wat er is besproken zichtbaar.)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcanrinus
Oke, Ik snap jullie. Vinden jullie t ook een ontwerpfout of is dat echt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Ligt er aan hoe het er uit zien.

Doe eens een paar foto's van het systeem mee sturen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Lcanrinus schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 13:08:
Oke, Ik snap jullie. Vinden jullie t ook een ontwerpfout of is dat echt mij?
Geef zoiets niet gelijk aan, maar meld je schade. Je hebt niet voor niets deze Otterbox besteld. Beschermt tot een val van 3 meter hoog

Warranty Claim

[ Voor 10% gewijzigd door Hackus op 28-06-2019 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:53

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Heel simpel die mag niet gebeuren. De Otterbox zou er op gemaakt moeten zijn om de telefoon zeker tegen een val vanaf heup hoogte te moeten beschermen. Ik zou zeggen neem contact op met bol.com, jouw eerste aanspreekpunt. Kijk hoe zij reageren... en ga vanaf daar verder.

Zoals @Hackus al aangeeft begin niet direct over designfouten, houd je maar even van de dome en leg gewoonde feiten voor.

[ Voor 18% gewijzigd door _Dune_ op 28-06-2019 19:00 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcanrinus
Oke duidelijk. Ik zou contact opnemen. In ieder geval bedankt voor jullie support!
@Emielvanputten ik heb foto's. Alleen weet ik niet hoe ik die hier moet plaatsen.... ik gebruik tweakers al een tiud maar nooit zoveel op het forum namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jou hoes voor je telefoon is een hoes zonder bescherming van het scherm. Tuurlijk als je toestel plat op een tegel valt zal een deel van de energie door de hoes opgenomen worden.

Maar valt je toestel plat op een kiezel, dan is er niks wat je scherm beschermd.

Achter op de doos van de otter staat een plaatje van een vallende telefoon. Met de tekst drop protection. Maar dit is een vallende telefoon die in de upright positie contact maakt op een hoek.

Zo op het filmpje te zien is er niks dat een indicatie geeft dat het scherm ook tegen inslag beschermd is.

Hoe zat het toestel in de houder. Scheren out of in?
Wat is er stuk gegaan aan de houder?

Ik heb zelf een otterbox of 7 gehad voor verschillende toestellen.
En die heb ik echt mishandeld,. 1x een kapot scherm gehad door screen out tegen een tafelpunt aan te lopen.. nog nooit een gevallen set, of een gebroken riemhaak ( vechtpartijen/aanhoudingen en het betere duw werk)

Ik hoop dat bol thuis geeft, maar ik denk het eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Aangezien ik nu dus al sinds maart met een kappotte telefoon zit.

Dat je naar Bol.com moet gaan en niet naar Etterbox is duidelijk. In Nederland probeer je eerst zaken op te lossen met de verkopende partij. Feitelijk heb jij geen enkele relatie met de fabrikant, wel met Bol.com.

Dat je sinds maart met een kapotte telefoon zit is niet relevant. Wat relevant is is dat je nu pas meer actie onderneemt. Je hebt te lang gewacht of de verkeerde weg bewandeld. Ook voor Bol.com is het totaal niet relevant dat dit al in maart is gebeurd.

Tip voor de volgende keer: verkopende partij contacten én zo snel mogelijk actie/reactie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:50

Yucon

*broem*

Anoniem: 320788 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 00:55:
Hoe zat het toestel in de houder. Scheren out of in?
Wat is er stuk gegaan aan de houder?
Je zou zeggen dat het er dus eigenlijk om gaat of de barst vanuit de hoek of rand het scherm ingaat, of dat er een impactpunt midden in het scherm te zien is van waar hij uitwaaierend naar de randen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yucon schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:21:
[...]

Je zou zeggen dat het er dus eigenlijk om gaat of de barst vanuit de hoek of rand het scherm ingaat, of dat er een impactpunt midden in het scherm te zien is van waar hij uitwaaierend naar de randen gaat.
Goed omschreven, exact. Misschien dat de ts dat even kan melden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anoniem: 320788 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 10:22:
[...]

Goed omschreven, exact. Misschien dat de ts dat even kan melden.
Hackus schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 17:52:
[...]

Geef zoiets niet gelijk aan, maar meld je schade. Je hebt niet voor niets deze Otterbox besteld. Beschermt tot een val van 3 meter hoog

Warranty Claim
Je koopt zoiets voor bescherming als geadverteerd. 'garantie' claimen en niet direct allerlei eisen erbij halen.
Er is nog geen stadium dat er aanvraag is afgewezen of dergelijks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Als ik de doos zie, dan trek ik op basis van die afbeelding achterop de conclusie dat het gaat om bescherming tegen vallen, waarbij het toestel niet plat op de achterkant of voorkant valt.

Nu zal de achterkant minder problematisch zijn dan de scherm kant.

Als hij screen first op een steen of desnoods een priem valt dan verwacht ik dat dit er buiten valt.

Maar dit is iets wat de ts even moet ophelderen. Ging het scherm stuk toen de gsm op en hoek viel en is de schade dus vanuit de hoek gekomen.

Of lag er in het midden van de landingsplek een 1cm kiezel die het scherm heeft geraakt.

Optie 1 vind ik een garantie geval voor otterbox
Optie 2 vind ik pech hebben, maar daar kan geen hoes zonder glas wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anoniem: 320788 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:01:
Als ik de doos zie, dan trek ik op basis van die afbeelding achterop de conclusie dat het gaat om bescherming tegen vallen, waarbij het toestel niet plat op de achterkant of voorkant valt.

Nu zal de achterkant minder problematisch zijn dan de scherm kant.

Als hij screen first op een steen of desnoods een priem valt dan verwacht ik dat dit er buiten valt.

Maar dit is iets wat de ts even moet ophelderen. Ging het scherm stuk toen de gsm op en hoek viel en is de schade dus vanuit de hoek gekomen.

Of lag er in het midden van de landingsplek een 1cm kiezel die het scherm heeft geraakt.

Optie 1 vind ik een garantie geval voor otterbox
Optie 2 vind ik pech hebben, maar daar kan geen hoes zonder glas wat aan doen.
Niemand kan bewijzen hoe het toestel is gevallen/geland(het zgn logo wat je ziet zegt niets) als je alleen al kijkt naar het robuuste uiterlijk van de case, de val garantie, omschrijving Military Grade etc dan mag een consument uitgaan dat zijn toestel goed beschermt is door deze case. verdere discussie hierover heeft TS niets aan(kan iemand alleen onzeker maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hackus schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:45:
[...]

Niemand kan bewijzen hoe het toestel is gevallen/geland
De ts weet het. En logischerwijs kan je de conclusie trekken als het is begonnen in een hoek dat daar ook point of impact was.

Wij hoeven het niet met elkaar eens te worden, dat gaat niet lukken
Bij elk van mijn otterboxen wist en weet ik dat de hoek beveiliging goed is.
Maar een directe hit op scherm of tafel punt problematisch kan zijn.
Dus in mijn geval was screen out carry een risico ( een bewust genomen risico mag ik wel zeggen)

Hoe dan ook, ik hoop dat de ts het nog even laat weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anoniem: 320788 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:54:
[...]

De ts weet het. En logischerwijs kan je de conclusie trekken als het is begonnen in een hoek dat daar ook point of impact was.

Wij hoeven het niet met elkaar eens te worden, dat gaat niet lukken
Bij elk van mijn otterboxen wist en weet ik dat de hoek beveiliging goed is.
Maar een directe hit op scherm of tafel punt problematisch kan zijn.
Dus in mijn geval was screen out carry een risico ( een bewust genomen risico mag ik wel zeggen)

Hoe dan ook, ik hoop dat de ts het nog even laat weten.
Het gaat er niet om of wij het eens worden. je geeft een verkeerd beeld weer. er is garantie, er staat daadwerkelijk nergens een beperking op de manier van vallen/landen. nogmaals, van alle reclame en robuuste uitstraling mag een consument uit gaan dat zijn/haar smartphone goed is beschermd. (zelfs de naam 'Defender' wekt deze opwekking al)

*- : Defender. Military Grade Protection
*- : Beschermt tot een val van 3 meter hoog
*- : Erg robuuste uitstraling
*- : aanschafprijs tov andere 'hoesjes'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:51

Tens

let me drink about it

wat plaatjes maakt alles altijd duidelijker, hoe is ie gevallen, en heeft de beugel invloed gehad.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hackus schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 13:07:
[...]

Het gaat er niet om of wij het eens worden. je geeft een verkeerd beeld weer.
Dat vind jij, ik vind dat ik een behoorlijk real world gebruik omschrijf met een na denkende consument, die snapt als er geen extra glas voor het scherm zit er ook geen extra bescherming is. Nogmaals, ik wacht op de ts voor een uitspraak en foto's.
Tens schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 13:09:
wat plaatjes maakt alles altijd duidelijker, hoe is ie gevallen, en heeft de beugel invloed gehad.
ik heb gisteren even het product filmpje gekeken, en normaal drukt de riemclip tegen de houder aan en sluit het de riem op als het ware.

Als de clip in de open stand geblokkeerd is om hem als stand te gebruiken, dan haakt de clip nog steeds om de riem. Maar als het een smallere riem is kan hij er dus uit schieten, om vervolgens met houder en al te vallen.

@Lcanrinus graag toch even uitzoeken hoe je de foto's kan delen.
Er zijn meerdere mensen nieuwsgierig. ( Zowel die het met je eens als on eens zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anoniem: 320788 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 13:29:
[...]

Dat vind jij, ik vind dat ik een behoorlijk real world gebruik omschrijf met een na denkende consument, die snapt als er geen extra glas voor het scherm zit er ook geen extra bescherming is. Nogmaals, ik wacht op de ts voor een uitspraak en foto's.

[...]
ik heb gisteren even het product filmpje gekeken, en normaal drukt de riemclip tegen de houder aan en sluit het de riem op als het ware.

Als de clip in de open stand geblokkeerd is om hem als stand te gebruiken, dan haakt de clip nog steeds om de riem. Maar als het een smallere riem is kan hij er dus uit schieten, om vervolgens met houder en al te vallen.

@Lcanrinus graag toch even uitzoeken hoe je de foto's kan delen.
Er zijn meerdere mensen nieuwsgierig. ( Zowel die het met je eens als on eens zijn)
Er is al extra bescherming voor het scherm, glasplaatje geeft niet echt extra bescherming. 'kans is dat het glasplaatje eerder breekt, en krasjes tegenhoud.' zoals jij aangeeft vallen op voorwerp, houd glasplaatje ook niet veel tegen. je hebt altijd verschillende manieren van object raken, maar de Defender beschermt ook je scherm bij vallen. verder zit de besproken 'clip' ook geheel over het scherm. je klikt je toestel met scherm in de klikplaat.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0218/4016/products/sam2-galaxy-note8-20-10_2048x.jpg?v=1558595650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Hackus schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:16:
[...]

de besproken 'clip' ook geheel over het scherm. je klikt je toestel met scherm in de klikplaat.
Met clip bedoel ik de riemclip.
Met houder bedoel ik de houder.

De telefoon kan er op 2 manieren in.

Manier 1, telefoon met het scherm tegen de houder. (Scherm in de richting van je lichaam )
De veiligste manier, met zeer weinig kans op enige schade.

Manier 2. De minst veilige manier, en de manier waarmee ik mijn telefoon ooit gesloopt hebt. Screen out. Dus het scherm is in deze slecht beschermd.

Valt het complete systeem met de telefoon op manier 1. Dan zou ik schade heel erg raar vinden. Er is dan namelijk niks wat het scherm zou kunnen raken,. En de houder zou sterk genoeg moeten zijn om dat te overleven. ( Dat heb ik vaak genoeg getest)

Manier 2 is wat gevoeliger. De houder beschermd in deze niet het scherm, valt het complete systeem, of stoot je je telefoon tegen een punt dan kan het einde scherm zijn. En platte val op een oneffen met een puntbelasting op het scherm is dodelijk.

Alleen ts kan vertellen op welke manier hij zijn gsm in de houder heeft geklikt

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 29-06-2019 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik neem aan dat de maker van de Otterbox wel ergens heeft staan dat ze niet verantwoordelijk zijn voor gevolgschade.
Misschien dat ze uit coulance bij hun of bij bol nog wat willen doen, maar dat is gewoon even afwachten.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcanrinus
Goedenavond,

Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb vandaag van het weer mogen genieten;-).
@Emielvanputten De telefoon zat altijd met het scherm naar binnen... dus gericht naar de heup.
Verder is de telefoon niet op het scherm geland maar op een hoek. daarna wel gekanteld naar het scherm maar toch.

Ik had vanochtend antwoord van Otterbox uit het Hoofdkantoor in de UK.
Ik heb een screen shot gemaakt die ik graag toe zou willen voegen. Zou iemand mij (nogmaals) wilen uitleggen hoe ik deze hier krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcanrinus
@Yucon Schade is op de linkerboven hoek en hierdoor dus het scherm ingetrokken.

Overigens voor alle...
Bol.com heb ik nog niet kunnen benaderen ik ben de inloggegevens kwijt... ik zou aanstaande week even telefonisch contact opnemen....

Verder, even kort is het antwoord van otterbox dat er alleen garantie is op de hoes. en dat schade aan de telefoon niet hun euhm probleem en/of verantwoording is. ik zelf ben het er niet mee eens aangezien er wordt geadverteerd met bescherming(sgarantie) tot 3M ikzelf ben 2M dus mijn heup zit ongeveer op de helft kun je zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcanrinus
Ik probeer foto's te plaatsen.
zouden jullie het kunnen laten weten of ze te zien zijn?
Ik gebruik het topic niet vaak dus excuses voor eventuele ongemakken :X

Afbeelding van de Clip

[img][url=https://tweakers.net/ext/f/Ci2YjSZUbmkz6dHON6UC1r0o/full.png][img=100,75,,,"antwoord van Otterbox via Facebook"]https://tweakers.net/ext/f/Ci2YjSZUbmkz6dHON6UC1r0o/thumb.png[/img][/url][/img]

Verder vragen jullie een aantal dat de clip dan nog zou blijven hangen. ik zou het proberen uit te leggen.
Ik zat de clip is open gegaan. ik stond op en de telefoon is gevallen. Verder had ik het dus weinig kunnen voorkomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcanrinus
antwoord van Otterbox via Facebook Poging 2

Poging 2 voor de 2e foto...

Graag hoor ik jullie mening en/of adviezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap in elk geval hoe hij los is gekomen.
En ik neem aan dat de clip door de val is stuk gegaan?

Ik vind zoals ts omschrijft de schade niet mogen kunnen,
Niet voor een product dat er prat op gaat dat ze beschermen tegen een val van 3 meter.

Ja en nu. Otter geeft aan dat het product in de hoes niet gedekt is door hun. Dus eigenlijk koop je een hoes die de verwachting wekt tegen een hoop geweld te kunnen,. En wanneer hij daar niet tegen kan heb je pech...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcanrinus
Dank @Emielvanputten Na het lezen van een aantal reacties begon ik al te denken dat het aan mij lag :-).
Ja de clip is gespanne, Gebogen. Ik heb aangegeven dat het volgens mij dan toch valse reclame is??
Misschien niet heel slim. maar tja je koopt toch juist zo een hoes voor stevigheid en die klikplaat(Lees:Holster) is een mooie toevoeging maar eigenlijk heeft het dus beide gefaald?

Groet,

Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcanrinus
Heeft iemand toevallig advies hoe nu verder? @Emielvanputten Jij een idee toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou nee.

Het punt is niet dat de houder stuk is, die zullen ze wel vervangen.

Maar het gaat om de gsm. Staat er iets over in de garantie voorwaarde waar naar gelinkd wordt in de 2de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcanrinus
Oh die heb ik nog niet gelezen. Samen kijken?
https://www.otterbox.ie/en-ie/warranty-claim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcanrinus
Snel klaar... "please return to the place of store chain."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mm nou je hoes heeft niet gedaan wat je er van had mogen verwachten. Had je hem screen out gehad dan zou ik hier anders over denken.

Maar dan kom je in een juridisch traject met aansprakelijk stellen van een buitenlandse partij.

Misschien kan @Hackus je hier meer over vertellen, want dat is buiten mijn comfort level.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Lcanrinus Meld de schade aan te toestel bij je verzekering. defect aan je hoesje,clip etc bij verkopende partij. fabrikanten van hoesjes gaan nooit schade aan je toestel vergoeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

In ieder geval heeft TS nu kennis gemaakt met de wondere wereld van marketing.

Het werkt gewoon precies hetzelfde als al die fabrikanten die schermen met een IP water certificaat. Dat zou als consument vertrouwen moeten wekken dat je telefoon tot een zekere diepte waterdicht is. Maar als je de kleine lettertjes erbij pakt, dan geeft bijna iedere fabrikant aan dat zij waterschade niet dekken onder de garantie.

Zo werkt de wereld nu eenmaal. We worden aan de lopende band opgelicht.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcanrinus
@Hackus en @Jeroenneman t is wel weer duidelijk dat zelfs een merk Gericht op stevigheid en "Robuuste Hoezen". T dus zelfs daar niet van mag verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:06
Je zou het ook nog even aan de Consumentenbond of Kassa kunnen voorleggen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcanrinus
@Basekid klinkt cliché maar zulke dingen vind ik persoonlijk altijd erg jammer aangezien er dan gehandelt wordt voor de naam ipv het probleem. Het is wel een goede optie en wellicht te overwegen
Pagina: 1