Hallo allemaal. Ik heb een Bitcoin transactie gedaan van mijn Bluewallet op mijn iPhone naar Huobi exchange. Ik heb te weinig fee gebruikt en nu zit mijn transactie vast. Het bedrag staat nog wel op mijn wallet maar ik kan hem niet stoppen of door laten gaan. Het gaat om een paar honderd euro en dat is voor mij erg veel geld.
Is er iemand die mij kan helpen hiermee? Ik heb het volgende al geprobeerd:
De wallet niet meer openen en wachten tot het vergeten wordt door de nodes maar ik heb er weinig vertrouwen in, aangezien het bedrag nog te zien is in mijn huidige wallet.
Ik heb ook de ViaBTC accellerator geprobeerd. Deze gaf aan dat de fee te laag was en deed er niets mee helaas.
Ik hoop dat er iemand is die me hiermee kan helpen.
Mijn transactie id is:92c4d1fe397fe6ea07cfcb1a27b8dd1ca50d5e0042d1ba29a73661b999f658c7
mvg
Peter
Is er iemand die mij kan helpen hiermee? Ik heb het volgende al geprobeerd:
De wallet niet meer openen en wachten tot het vergeten wordt door de nodes maar ik heb er weinig vertrouwen in, aangezien het bedrag nog te zien is in mijn huidige wallet.
Ik heb ook de ViaBTC accellerator geprobeerd. Deze gaf aan dat de fee te laag was en deed er niets mee helaas.
Ik hoop dat er iemand is die me hiermee kan helpen.
Mijn transactie id is:92c4d1fe397fe6ea07cfcb1a27b8dd1ca50d5e0042d1ba29a73661b999f658c7
mvg
Peter