Vraag

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:12
Ik heb een vraagje over iets wat ik niet kan vinden op internet. Ik heb nu een ipad mini 2. Best een oud beestje maar wel een ipad. Wat ik daarmee wil zeggen is dat de snelheid normaal best hoog is.
Nu begint het toch allemaal wat minder te worden en ben ik op zoek naar een ander tablet. Ik doe er in principe niet heel veel mee. f en toe wat internet erop en spelletjes voor mn zoontje. Denk dan aan Roblox, pokemon rumble rush enz.

Ik kan niet vinden of het in snelheid een upgrade is van de mini 2 naar de tab 2019.
uiteraard is het scherm groter, nieuwere tablet en stereo speakers. En ben bewust dat android op de tablet anders is dan ios.

is er iemand die deze stap reeds heeft gezet of er meer over kan vertellen?

(enige dat ik kon vinden was een telefoon vergelijk op processor en daar kwam de android wat sneller uit)

Budget is max 250 euro

Alle reacties

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

De Tab A 2019 heeft in ieder geval alleen een mono speaker, en die klinkt niet bepaald lekker (heb 'm zelf). Mijn telefoon geeft beter geluid.
Verder is het een prima tablet, en de meeste apps werken onder Android praktisch hetzelfde als onder iOS. Android is over het algemeen iets aanpasbaarder (denk aan een applicatielade, widgets op bureaublad), maar sommige apps schalen niet lekker. Bijvoorbeeld Pokémon Go op de tablet ziet er imho een beetje raar uit, en Trivia Crack heeft hele gekke verhoudingen.Ik weet niet hoe bepaalde apps er onder iOS uitzien op een tablet, maar ik zou proberen dat van tevoren te bekijken als het kan.

De snelheid is verder prima, en het scherm ziet er netjes uit. Voor het gebruik zoals jij het beschrijft zou hij zeker een paar jaar moeten voldoen.

edit: ik ga er trouwens van uit dat je de Tab A 10.1 2019 bedoelt? De Tab 10.1 is al een stuk ouder en heeft geen nieuwe versie gekregen in 2019.

[ Voor 25% gewijzigd door gwystyl op 28-06-2019 08:21 ]

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:12
dank je wel

ik bedoel de tab a 10.1 2019 variant ja. Kan je nu voor 159 euro kopen. (189 met 30 cashback) dus de prijs is erg gunstig nu

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@jaydenjarno dit is aankoopadvies, dus ik geef het topic even een schopje van ATB naar ATT.

Verder is je openingspost al redelijk compleet, maar ik mis nog even je budget. Zou je dat kunnen toevoegen?