Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneerlima
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 12-03 21:58
hallo tweakers, ik heb een paar maanden sinds dat ik heb geregistreerd het idee gehad van apparatuur online verkopen. Ik heb al een paar advertenties geplaatst maar dat waren allemaal producten die ik al in mijn bezit had. tot nu toe vond ik het geweldig om het te doen maar ik zou het echt niet weten hoe ik dit moet uitbreiden. Ik ben de dag bezig geweest met zoeken naar sites waar ik apparatuur kan inkopen maar alles kost zoveel en je moet een bedrijf zijn voor een leverancier. |:(

dus ik vroeg me af of een van jullie beste mensen me konden helpen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 07:05

Croga

The Unreasonable Man

Ennuhhh.... wat is je probleem nu?
- Ja, alles is duur. En als jij het gaat verkopen wordt het nog duurder (tenzij je niet van plan bent geld te verdienen)
- Ja, je moet een bedrijf zijn. Niet zo heel erg raar toch? Dat is nou eenmaal het idee van een bedrijf....

Wat is je vraag nu precies? En wat heb je al gezocht om die vraag beantwoord te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Om iets te verkopen zul je iets moeten inkopen, dat noemen we logica. Wat je inkoopt hoeft nog geen product te zijn, het kan ook materiaal zijn.

In jouw geval wil je apparaten verkopen, die zullen waarschijnlijk door iemand anders gemaakt worden. Je wilt dus een compleet product verkopen. Daarvoor moet je betalen. Doekoe over de toonbank gooien. En ja, als je als bedrijf bij een leverancier krijg je kortingen en betaal je ook nog eens een andere prijs. Als handelaar voeg je iets toe, dan bedoel ik niet alleen maar winst op de prijs. Je moet ook kennis hebben, ruimte, tijd, voorraad en servicemogelijkheid.

Wil je dat allemaal niet of heb je dat niet? Dan heb je bij leveranciers niks te zoeken. Wat je dan kunt doen is allerlei veilingsites in de gaten houden, Marktplaats blijven afstruinen voor dat ene koopje of de kringloopwinkels bijna dagelijks bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-05 15:06
Oftewel, je wilt een winkel worden?
Behalve als je in een bepaald niche gaat zitten niet meer heel lucratief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Duss je wil een bedrijf worden wat handelt in apparatuur, zonder een bedrijf te worden?

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
meneerlima schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 01:38:
dus ik vroeg me af of een van jullie beste mensen me konden helpen?
Beetje lastig als je geen echte vraag stelt. Dat het 'duur' is om te kopen, daar kunnen wij je niet mee helpen natuurlijk. En verder vertel je niet waar je op vastloopt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 19:01

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Aangezien je al, vóór het openen van dit topic, op de meest logische plek (Distributeurs/groothandels) gewezen bent en dit topic geen meerwaarde heeft, ga ik hem sluiten. Nog wel 1 aanvullend advies: ga praten met de KvK of kijk op z'n minst op hun site of het beginnen van een eigen bedrijf iets voor je is en wat daar allemaal bij komt kijken.

Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.