Tijdje geleden weer dat ik een eigen desktop ga samenstellen. Deze keer is het voor een backoffice om de POS software bij ons bedrijf te runnen. Een krachtige desktop die 24/7 aan staat. Moet stabiel draaien met voldoende ram.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag maximaal € 800,- gaan kosten (componenten + case + voeding, excl. software + randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik wil gaan voor een Intel Xeon processor. Verder geen ervaring met de Xeons processor, vandaar mijn vraag voor hulp hier op het forum. Verder minimaal 16GB ram en een SSD. HD hoeft niet groter te zijn dan 250 gb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stabiliteit is voor mij het belangrijkste, het systeem staat 24/7 aan dus dat is wel wenselijk.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb enkel en alleen ervaring met desktop/notebook samen te stellen die geschikt zijn voor Adobe pakket + gaming. Met behulp van GoT heb ik dan ook al 4 systemen in het verleden naar tevredenheid in elkaar gezet. Schiet maar raak daarom op mijn wenslijst.
Wat heb ik zelf bij elkaar geraapt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag maximaal € 800,- gaan kosten (componenten + case + voeding, excl. software + randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik wil gaan voor een Intel Xeon processor. Verder geen ervaring met de Xeons processor, vandaar mijn vraag voor hulp hier op het forum. Verder minimaal 16GB ram en een SSD. HD hoeft niet groter te zijn dan 250 gb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stabiliteit is voor mij het belangrijkste, het systeem staat 24/7 aan dus dat is wel wenselijk.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb enkel en alleen ervaring met desktop/notebook samen te stellen die geschikt zijn voor Adobe pakket + gaming. Met behulp van GoT heb ik dan ook al 4 systemen in het verleden naar tevredenheid in elkaar gezet. Schiet maar raak daarom op mijn wenslijst.
Wat heb ik zelf bij elkaar geraapt.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Xeon E-2124 Boxed | € 213,- | € 213,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B365M Pro4 | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Behuizingen | Inter-Tech B-48 | € 19,99 | € 19,99 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,99 | € 29,99 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 67,62 | € 67,62 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 580,55 | ||