[WhatsApp] Verwijderde chat krijg ik niet terug

Pagina: 1
Acties:
  • 743 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-01 16:15
Heb mijn android telefoon geback-upt , om een verwijderde chat terug te krijgen, heb eerst een back-up gemaakt en daarna whatsapp verwijderd. Nadat ik whatsapp opnieuw geïnstalleerd had, kwamen alle chats terug behalve de specifieke chat (dit was de meest recente chat) Hoe krijg ik deze recente chat terug?
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:40
Als deze chat na je backup plaats vond krijg je deze niet vanaf jouw kant terug. Je kan de wederpartij vragen om zijn / haar kopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Niet.
Die is tussen je backup en het moment vlak voor het terugzetten van je telefoon gevallen zo te lezen. Of snap ik het niet goed?

Maar ik snap je post eigenlijk sowieso niet. Om een verwijderde chat terug te krijgen heb je een backup gemaakt (na het verwijderen dus?) en die weer terug gezet?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
na de verwijdering heb ik een back-up gemaakt, vrees ook dat ik dit niet had moeten doen omdat hij dat dan opslaat, maar automatisch back-uppen werkt volgens mij ook niet altijd omdat dat vaak later gebeurd (het bericht is weg) ik bedoel het werkt pas goed als na iedere chat een back-up wordt gemaakt. Begrijpen jullie mij een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04:12
Je had juist niet een back-up moeten maken. Dan was er nog een oudere back-up als "meest recent". Misschien dat die dan een week oud is. Maar dat is dan afhankelijk van je instellingen.
Je had gelijk whatsapp moeten verwijderen, en dan weer installeren. Want dan gebruikt hij de oudere backup waar de chat nog niet was verwijderd. En wellicht dat je dan appjes van een paar dagen kwijt was geweest. Maar die overweging had je dan moeten maken.

Op dit moment, kan je niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@henry70 zegt; verwijderde Whatsapp chat krijg ik niet terug.

Dat heb je goed. het mist in reservekopie,en is weg !
de enige manier is van je chatpartner

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
7Sins:

maar als alles goed geback-upt zou worden, dan moet er toch na ieder bericht een back-up komen? ik dacht dat dit niet zo is, volgens mij maakt hij één keer per dag een back-up. Dus als een bericht verwijderd is en om 10 uur 's avonds wordt er geback-upt dan is dat bericht ook weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:12
Als je een bericht verwijderd dan zit die niet in de backup die je daarna maakt nee. Dat is het hele idee van verwijderen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 20:07

DarkSide

theres no place like ::1

Een backup brengt je terug naar de staat in die backup.

Ook al backup je naar ieder bericht. Is dat geen garantie.
Want je verwijderd een chat, -> backup
Dan krijg je een nieuw bericht in een andere chat -> backup. Welke dan niet het verwijderd bericht bevat.

"echte" backups. Hebben daarom dan ook versioning. Meerdere versies van een backup zodat je specifiek terug in de tijd kan gaan.

Dit heeft WA niet. En lijkt me totaal overbodig.
1x per dag is meer dan genoeg in mijn optiek.

Als je meer wilt.
Dan dien je zelf handmatig te backuppen. En die backup locatie in een backup programma met versie beheer te stoppen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Er is nog een backup van je chat hoor, op het mobieltje van je chatpartner ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
het gaat er om als de kinderen een chat verwijderd hebben dat ik die terug kan krijgen, voordat ze de chat verwijderen zou hij eigenlijk moeten back-uppen dus meteen na ieder bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

En dat gebeurt niet, dus helaas.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
henry70 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 19:27:
het gaat er om als de kinderen een chat verwijderd hebben dat ik die terug kan krijgen, voordat ze de chat verwijderen zou hij eigenlijk moeten back-uppen dus meteen na ieder bericht.
Er is ook een andere oplossing voor, die gebruiken mijn kinderen (met wisselend succes): afspraken maken over dit soort dingen.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:07
Gebruik een alternatief als, bvb, gbwhatsapp?

Als de andere partij en bericht verwijderd dan blijft het bij jou staan.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:56

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
De vraag is inmiddels beantwoord, om te voorkomen dat dit een opvoedtopic wordt, gaat hier een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.