Ik zoek een?
Een tablet voor mijn moeder. Momenteel had zij een Ipad 1/2 (nee echt niet overdreven), maar die is van de week overleden. Graag zal ik een nieuwe tablet voor haar willen kopen met een Android software (in verband met budget. Apple blijft wel een dure grap altijd).
Wat is je budget?
Ik zit nu te richten op een budget van 200 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn moeder zal het apparaat vooral gebruiken voor facebook, facebook messenger, whatsapp, bankieren en spellen zoals Candycrush.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf zat ik te denken aan:
- Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2019) 32GB Wifi Zwart = 189 euro
- Huawei MediaPad T5 10.1 32GB Wifi Zwart = 169 euro
Vergelijking bovengenoemde tablets:
- Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2019) 32GB Wifi Zwart
RAM geheugen: 2 gb (minpunt)
Besturingsysteem: Android 9.0
Processor: Dual core (minput)
Accu: 6150 mAh
- Huawei MediaPad T5 10.1 32GB Wifi Zwart
RAM geheugen: 3 gb
Besturingsysteem: Android 8.0 (minpunt)
Processor: Quad core
Accu: 5100 mAh (minpunt)
Dus tot nu toe hebben ze op de belangrijke specificaties beide plus en minpunten. Daarnaast hebben ze beide dezelfde schermgrootte, zelfde opslagcapaciteit, supporten allebei wifi en bluetooth. Dus ik ben eigenlijk benieuwd naar welke beter is en of überhaupt deze tablets goed zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag zou ik willen weten welke tablet jullie zouden kiezen met het liefst een onderbouwing. Mocht een andere tablet een optie zijn, hoor ik dat ook graag. Ik ben nog redelijk nieuw in het wereldje van de tablets
Dank jullie wel voor jullie tijd,
Groetjes,
Romeo
Een tablet voor mijn moeder. Momenteel had zij een Ipad 1/2 (nee echt niet overdreven), maar die is van de week overleden. Graag zal ik een nieuwe tablet voor haar willen kopen met een Android software (in verband met budget. Apple blijft wel een dure grap altijd).
Wat is je budget?
Ik zit nu te richten op een budget van 200 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn moeder zal het apparaat vooral gebruiken voor facebook, facebook messenger, whatsapp, bankieren en spellen zoals Candycrush.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf zat ik te denken aan:
- Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2019) 32GB Wifi Zwart = 189 euro
- Huawei MediaPad T5 10.1 32GB Wifi Zwart = 169 euro
Vergelijking bovengenoemde tablets:
- Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2019) 32GB Wifi Zwart
RAM geheugen: 2 gb (minpunt)
Besturingsysteem: Android 9.0
Processor: Dual core (minput)
Accu: 6150 mAh
- Huawei MediaPad T5 10.1 32GB Wifi Zwart
RAM geheugen: 3 gb
Besturingsysteem: Android 8.0 (minpunt)
Processor: Quad core
Accu: 5100 mAh (minpunt)
Dus tot nu toe hebben ze op de belangrijke specificaties beide plus en minpunten. Daarnaast hebben ze beide dezelfde schermgrootte, zelfde opslagcapaciteit, supporten allebei wifi en bluetooth. Dus ik ben eigenlijk benieuwd naar welke beter is en of überhaupt deze tablets goed zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag zou ik willen weten welke tablet jullie zouden kiezen met het liefst een onderbouwing. Mocht een andere tablet een optie zijn, hoor ik dat ook graag. Ik ben nog redelijk nieuw in het wereldje van de tablets
Dank jullie wel voor jullie tijd,
Groetjes,
Romeo
[ Voor 22% gewijzigd door Romeofarnas op 27-06-2019 17:20 ]