Verschillende mail notificatie geluidjes iOS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Ik zou graag verschillende notificaties in willen stellen voor de Gmail app (of evt een andere Mailing app) op iOS.

Als ik van persoon X een mailtje ontvang, wil ik bijvoorbeeld 1 piepje en van persoon Y wil ik 2 piepjes.

Het lukt me alleen maar om één notificatiegeluidje in te stellen voor alle inkomende mails. Ik heb het zowel bij de Gmail app als de standaard Mail app van Apple geprobeerd. Ook heb ik even naar IFTTT gekeken, maar die hebben helaas geen triggers voor inkomende mails. Weten jullie een mogelijkheid? Wellicht met een andere Mail-app?

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:06
Zelf gebruik ik het niet, maar wat volgens mij wel kan en misschien beperkt een oplossing voor je is:
Je kan personen toevoegen aan een VIP lijst - en dan vervolgens een custom notification daarvoor maken.

Ga naar de standaard Apple Mail app, bekijk de lijst met folders en daar staat (bij mij) een VIP folder. Als ik die selecteer kan ik vervolgens personen toevoegen en daarna VIP alerts instellen.

Het geeft je maar twee mogelijkheden (notificatie voor gewone contacten en een notificatie voor VIPs), maar dat is misschien genoeg voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
vanaalten schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 17:43:
Zelf gebruik ik het niet, maar wat volgens mij wel kan en misschien beperkt een oplossing voor je is:
Je kan personen toevoegen aan een VIP lijst - en dan vervolgens een custom notification daarvoor maken.

Ga naar de standaard Apple Mail app, bekijk de lijst met folders en daar staat (bij mij) een VIP folder. Als ik die selecteer kan ik vervolgens personen toevoegen en daarna VIP alerts instellen.

Het geeft je maar twee mogelijkheden (notificatie voor gewone contacten en een notificatie voor VIPs), maar dat is misschien genoeg voor je.
Geweldig, dit is precies wat ik zocht. Thx!

PC Specs