Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje over de officiele build en de beta-build versie...
Heeft de beta-build versie alle wijzigingen etc van de officiele versie?

Dus mijn vraag: Is de Beta-versie (Officieel + andere mods)?
Of is de meeste recente, versie, security, patching, etc de officiele?

Beste antwoord (via Verwijderd op 27-06-2019 15:17)

• Lesserkey
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 17:45
Beide zijn officiële versies het verschil tussen de release en de beta is dat de beta voorloopt op de release (zodat het getest kan worden). Vergeet niet dat er nog fouten en bugs kunnen zitten in een beta die niet te voorspellen zijn bij gebruik.
Als je als prioriteit hebt om bug-vrij gebruik te kunnen maken van je telefoon gebruik dan een stabiel OS.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Lesserkey
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 17:45
Beide zijn officiële versies het verschil tussen de release en de beta is dat de beta voorloopt op de release (zodat het getest kan worden). Vergeet niet dat er nog fouten en bugs kunnen zitten in een beta die niet te voorspellen zijn bij gebruik.
Als je als prioriteit hebt om bug-vrij gebruik te kunnen maken van je telefoon gebruik dan een stabiel OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lesserkey schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:55:
Dank je wel, ik waardeer uw terugkoppeling.
<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:53

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

De beta versie loopt vaak voor qua features. Een beta nieuwer(hoger buildnummer) dan de officiële heeft vaak nieuwere features en alle bugfixes.

Specs