Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc wordt naast enkele de administratieve doeleinden hoofdzakelijk gebruikt voor games. Ik zoek naar pc die enkele jaren mee kan voordat deze is afgeschreven, met goede prijs/kwaliteit producten. Ik speel voornamelijk Total War games, aangevuld met Skyrim, Elder Scrolls Online en Warthunder. Dit wordt mijn 1e zelf gebouwde pc. Jullie feedback is zeer welkom!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Qua budget richt ik mij op €1000,- tot €1250,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, alles mag nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf een lijstje opgemaakt naar aanraden van een kennis, aangevuld met ideeën van PCPartPicker.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles. Neig meer naar Intel dan AMD omdat multitasken of editing niet de belangrijkste aspecten zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Prijs/kwaliteit, budget en levensduur zijn de enige restricties. Ik hoop net als iedereen zo veel mogelijk kwaliteit te kunnen krijgen binnen mijn budget.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overclocken, met het oog op de afschrijving.
Wat verwacht je van ons?
Binnen het budget een goede prijs/kwaliteit, dat toekomstbestendig is. Dit wordt mijn 1e zelfgebouwde pc, dus zwaar technische handelingen gaan een probleem opleveren.
Heel erg bedankt voor jullie input!
Tom
De pc wordt naast enkele de administratieve doeleinden hoofdzakelijk gebruikt voor games. Ik zoek naar pc die enkele jaren mee kan voordat deze is afgeschreven, met goede prijs/kwaliteit producten. Ik speel voornamelijk Total War games, aangevuld met Skyrim, Elder Scrolls Online en Warthunder. Dit wordt mijn 1e zelf gebouwde pc. Jullie feedback is zeer welkom!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Qua budget richt ik mij op €1000,- tot €1250,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, alles mag nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf een lijstje opgemaakt naar aanraden van een kennis, aangevuld met ideeën van PCPartPicker.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-9400F Boxed | € 158,50 | € 158,50 |
| 1 | Moederborden | ASRock Z390 Phantom Gaming 4S | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC | € 358,- | € 358,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Red (256MB cache), 2TB | € 83,47 | € 83,47 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon T3-W Blauw | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | Netwerkadapters | Asus PCE-AC68 | € 69,99 | € 69,99 |
| 1 | Netwerkadapters | TP-Link TG-3468 | € 10,85 | € 10,85 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 136,71 | € 136,71 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,35 | € 30,35 |
| 1 | Ventilatoren | be quiet! Pure Wings 2, 120mm | € 7,74 | € 7,74 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 78,50 | € 78,50 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX550M | € 63,99 | € 63,99 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 67,62 | € 67,62 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.220,62 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles. Neig meer naar Intel dan AMD omdat multitasken of editing niet de belangrijkste aspecten zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Prijs/kwaliteit, budget en levensduur zijn de enige restricties. Ik hoop net als iedereen zo veel mogelijk kwaliteit te kunnen krijgen binnen mijn budget.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overclocken, met het oog op de afschrijving.
Wat verwacht je van ons?
Binnen het budget een goede prijs/kwaliteit, dat toekomstbestendig is. Dit wordt mijn 1e zelfgebouwde pc, dus zwaar technische handelingen gaan een probleem opleveren.
Heel erg bedankt voor jullie input!
Tom
[ Voor 104% gewijzigd door Grote-Lama op 27-06-2019 13:39 ]