Eigendom bedrijf claimen @ Google, vorige eigenaar onbekend

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:53
Begin dit jaar heb ik de Dierenambulance Gelderse Vallei geholpen aan een nieuw telefoniesysteem met een nieuw telefoonnummer. Het vorige nummer was een 06 nummer, nu hebben ze een 085 nummer met veel mogelijkheden met meldteksten, tijdschakelingen, keuzemenus en dergelijke.

Er zijn de afgelopen jaren veel wijzigingen geweest binnen deze organisatie. Het is niet bekend wie van de medewerkers het bedrijf op Google heeft gepubliceerd. In de loop der jaren zijn er tientallen vrijwilligers geweest. Deze organisatie bestaat alleen uit vrijwilligers.

Nu is het probleem dat als mensen zoeken op Dierenambulance Gelderse Vallei in Google, het oude 06 nummer wordt getoond. Dit moet veranderd worden aangezien deze niet meer werkt.
Ik heb al diverse malen een bewerking voorgesteld met verschillende accounts, dit helpt echter niet, het oude 06 nummer blijft bestaan.

Ook heb ik geprobeerd het bedrijf te claimen. Je kunt dan contact opnemen met de huidige eigenaar door een formulier in te vullen. Deze wordt dan naar het bijbehorende mailadres verstuurd. Echter heb ik hier nooit iets over teruggehoord, ik verwacht dat niemand deze email meer leest.
In Google is te zien dat het emailadres dg…@gmail.com is, ik verwacht dat dit dgvede@gmail.com moet zijn. Echter zijn hier ook geen inloggegevens van bekend.

Ook heb ik geprobeerd een wachtwoordherstel uit te voeren voor dit mailadres maar ik, en geen enkele vrijwilliger, weet antwoord op de vragen als het vorige wachtwoord of wanneer het account is aangemaakt. Het herstelmailadres is sa****@gmail.com maar ook dit doet bij niemand een lichtje branden.

Het doel is om de vermelding in Google en Google Maps te wijzigen. Nu staat hier 06 <iets> maar dit moet zijn: 085 <iets>

Iemand enig idee en/of tips wat te doen om dit toch voor elkaar te krijgen?
Een nieuw bedrijf in "Google bedrijf" starten wil ik eigenlijk niet, dan staat de oude er ook nog bij.

[ Voor 1% gewijzigd door RobIII op 26-06-2019 22:22 ]

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-10 21:47
Contact met google opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik wens je iig veel geduld toe.
Die paar keren dat ik met Google contact heb gehad waren erg frustrerend.
Dit wordt een gevecht waar een lange adem voor nodig is.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:47
Op het moment laat hij ook het 085 nummer als suggestie zien:
https://i.imgur.com/ArmWiOp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:54

InFamous

excommunicado

https://support.google.co...620811274-3421966290&rd=1
Wat te doen nadat u het eigendom heeft aangevraagd
Nadat u het eigendom heeft aangevraagd, heeft de huidige eigenaar van de vermelding zeven dagen de tijd om te reageren. U kunt de status van uw verzoek bekijken door in te loggen bij Google Mijn Bedrijf of door op de link in de bevestigingsmail te klikken.

Als uw verzoek is goedgekeurd
Als uw eigendomsverzoek is goedgekeurd, ontvangt u een e-mail en kunt u de vermelding beheren in Google Mijn Bedrijf.

Als uw verzoek wordt afgewezen
Als uw eigendomsverzoek wordt afgewezen, ontvangt u een melding per e-mail en wanneer u inlogt bij Google Mijn Bedrijf. U kunt nog steeds een bewerking van de vermelding voorstellen of, in sommige gevallen, bezwaar maken tegen het geweigerde verzoek.

Als u geen reactie ontvangt
Als u na zeven dagen geen reactie heeft ontvangen, heeft u mogelijk de optie om de vermelding zelf te claimen. Log in bij Google Mijn Bedrijf en zoek op uw dashboard de knop Claimen of Verifiëren. (Als u geen optie ziet om de vermelding te claimen, betekent dit dat deze niet kan worden overgedragen.
Is het al 7 dagen geleden en zie je geen knop verifiëren in je mijn bedrijf account?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:53
InFamous schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 22:26:
https://support.google.co...620811274-3421966290&rd=1

[...]

Is het al 7 dagen geleden en zie je geen knop verifiëren in je mijn bedrijf account?
Dat klopt, er is geen mogelijkheid tot verifieren. Ik heb het met een ander account nu geprobeerd, nu is het weer 7 dagen wachten, dan kijken of verifieren er wel bij staat. Ik heb gelezen dat deze optie er niet altijd bij staat overigens.
@Torac Dat ga ik zeker doen mochten er verder geen mogelijkheden meer zijn maar zoals @Juup zegt, dat werkt nogal frustrerend.
@I_IBlackI_I Dat is in elk geval al een verbetering, deze zie ik nu ook in een niet-ingelogde browser, dat is al positief.

Dank voor het meedenken allen.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Pagina: 1