Safari - iOS en MacOS - cookies en cache vraag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Ik heb een lastig probleem. Een tijd geleden heb ik eens mijn cache leeg gegooid op mijn iPhone. Dit werkte door in al mijn devices die via het iCloud account zijn aangesloten. Nu is het probleem dus zo dat ik in safari automatisch de cookies of caches worden geleegd. Dus om de 2-3 dagen moet ik opnieuw cookies accepteren van alle sites. Weet hij emailadressen niet meer in Wetransfer ect. Hoe los ik dit op? 8)7
...

iPhone X en XR, Macbook Air 2018, iMac 2019. Software is up to date.
...

Ik heb het een en ander gegoogeld maar ik kom er niet verder mee -O- Hier iemand ervaring mee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremsy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:51
Waarom verwijder je alle cookies in Safari? De enige nuttige functie van cookies is, dat ze dit soort instellingen opslaan. Wanneer je de cookies verwijderd, worden deze instellingen dus ook verwijderd.
Wanneer je last hebt van third-party cookies gebruik dan Ghostery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Bremsy schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:51:
Waarom verwijder je alle cookies in Safari? De enige nuttige functie van cookies is, dat ze dit soort instellingen opslaan. Wanneer je de cookies verwijderd, worden deze instellingen dus ook verwijderd.
Wanneer je last hebt van third-party cookies gebruik dan Ghostery.
Ik heb mijn cookies niet verwijderd. Ik heb mijn caches geleegd. Dit omdat ik een website moest bekijken op mijn iPhone waar we aan het ontwikkelen waren. Er zat dus een fout in de cache.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bremsy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:51
Volgens mij gaan op iOS bij het wissen vd geschiedenis sowieso de cookies ook met. Wat je wel kunt doen is bij de iCloud safari uitschakelen. Wanneer je dan de geschiedenis wist, gebeurt dat alleen op je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Aha, dat doen we de volgende keer dan maar. Wat blijft is dat het nu op al mijn devices niet goed gaat. :(