Vraag
Alle reacties
Fix meteen een nieuw toetsenbord.
- d22wth
- Registratie: Juni 2015
- Laatst online: 18-09 20:25
... ππΎπ πππΎπΏπ πππΎπ ππΎππΏπΎπΌπ
ππΏππππ 16 πΏππ - π±7 5800π·3π£ - π·63 - π¬π²π¨ π±π³π·2070π² - 32π¦π‘-3800 - 2π³π‘ π²π²π£ - π§510 π€π πππΎ
Allereerst welkom bij Mediamarkt 
Oh eeh wacht eens even.. Ik krijg net te horen dat dit Tweakers is, waar een beleid, een handleiding voor lijstjes en een aantal standaardvragen hebben op dit subforum, die je compleet weggeknikkerd hebt.
Dus zoek dat eerst allemaal eens uit, dan praten we weer verder
Succes!
Oh eeh wacht eens even.. Ik krijg net te horen dat dit Tweakers is, waar een beleid, een handleiding voor lijstjes en een aantal standaardvragen hebben op dit subforum, die je compleet weggeknikkerd hebt.
Dus zoek dat eerst allemaal eens uit, dan praten we weer verder
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Netflix ook ?Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:17:
Ik ben op zoek naar een niet al te dure Desktop onder 1000β¬.
voor gamen, Music en flimen kijk.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Welke games? op welke resolutie 1080p, 1440p, 4k, etc? Welke monitor heb je nu?Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:17:
Ik ben op zoek naar een niet al te dure Desktop onder 1000β¬.
voor gamen, Music en flimen kijk.
Wat heb je nu al systeem? Zijn er nog dingen die je mee wilt nemen? Ga jeje systeem zelf bouwen of ben je meer opzoek naar een pre-build van de Mediamarkt/Coolblue
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ahum, DAA beleid. Werk aan de winkel. Bij een nieuw topic de template laten staan Γ©n een lijstje posten waar je zelf aan zit te denken. Genoeg andere topics rond jouw bedrag waar je kan afkijken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()