Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nummer opslaan lijst in de auto

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• cyrixke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 28-10-2019
Ik gebruik spotify in de auto (BMW 1 reeks) niet via carplay gezien dit niet beschikbaar is maar via de native app in BMW connect. Daar kun je eender welk nummer meteen opslaan met de optie "nummer opslaan". MAar waar vind je die nummers dan terug?
Ik heb reeds alle menu-items en playlisten doorlopen maar nergens vind ik de lijst met nummers terug die ik al aangeduid heb met 'nummer opslaan'.

Alle reacties

• Wintervacht
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 19-09 22:02

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Bij mijn weten staan al je favoriete nummers onder Your library > Songs, of wat daar de vertaling van mag wezen.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• Tiagoo
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 16:22
Onder je library en dan favorieten / favorites staan ze onder

edit; zo te zien staat er bovenaan je library 'Vind ik leuk', als je de nieuwste versie hebt geinstalleerd

[Voor 47% gewijzigd door Tiagoo op 26-06-2019 15:27]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True