Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1226330

Topicstarter
Beste allemaal

Ik heb een vervelend probleem. Ik heb al een jaar geen bitcoins meer verhandeld maar omwille van de stijgende koers zou ik een deel willen verkopen. Omdat het zo lang geleden is dat ik er nog mee gewerkt heb, ben ik volledig vergeten welke wallet ik gebruikte en kan ik mijn bitcoins dus niet verkopen. Stom, ik weet het maar het is dus een probleem. Ik gebruikte volgens mij een online wallet want ik vind geen programma op mijn pc. Weet iemand misschien of en hoe ik kan ontdekken welke wallet ik gebruikte?

Alvast bedankt
Vicky

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ik ga wel even voor je zoeken....

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:11
Kraken / Bittrex / Binance / Kucoin al geprobeerd?

Eventueel in je mail zoeken naar 'crypto'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAFAN
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-06 12:11
blockchain wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Anoniem: 1226330 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:43:
Beste allemaal

Ik heb een vervelend probleem. Ik heb al een jaar geen bitcoins meer verhandeld maar omwille van de stijgende koers zou ik een deel willen verkopen. Omdat het zo lang geleden is dat ik er nog mee gewerkt heb, ben ik volledig vergeten welke wallet ik gebruikte en kan ik mijn bitcoins dus niet verkopen. Stom, ik weet het maar het is dus een probleem. Ik gebruikte volgens mij een online wallet want ik vind geen programma op mijn pc. Weet iemand misschien of en hoe ik kan ontdekken welke wallet ik gebruikte?

Alvast bedankt
Vicky
Heb je ze niet op een handelsplatorm staan zoals poloniex.com bijvoorbeeld? Voordat je gaat handelen moet je namelijk van je persoonlijke wallet crypto's overmaken naar het handelsplatform. Dáár ga je vervolgens handelen, dit doe je doorgaans niet vanuit je wallet. Wil je je crypto's weer terug dan maak je ze over vanaf het handelsplatform naar je wallet. Dit mag een andere wallet zijn dan waar je ze oorspronkelijk mee naar het handelsplatform hebt overgemaakt. Dus.... áls je ze op een handelsplatform hebt staan (wat meestal zo is) maak dan een nieuwe wallet aan en maak je crypto's over vanaf het handelsplatform naar je nieuwe wallet. :)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Ik verhandel via btc direct, kan dat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kun je niet in je mailbox gaan zoeken naar een mail die je hebt gehad van een exchange of wallet provider?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ook al gedaan maar ik vind niets meer terug 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-06 13:12
You are fucked!....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

pyrofielo schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:44:
ik ga wel even voor je zoeken....
effe opschieten dan :P

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:34
Zoeken op bitcoin of BTC in de geschiedenis van je browser(s)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 16:23

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dan moet je dus inderdaad sowieso ergens mails hebben van waar je de BTC hebt aangekocht. En vanuit daar moet je dan wel kunnen herleiden naar welk walletadres je het verzonden hebt. Want ook daar krijg je vaak wel mails over. Ik zou in je inbox gaan graven als ik jou was.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Fedde schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:05:
Zoeken op bitcoin of BTC in de geschiedenis van je browser(s)?
Dit is trouwens ook wel een goede. Je zegt dat je gekocht hebt op BTCDirect, dus zoek daarop in je browser history. Kans is groot dat je net daarvoor naar je wallet bent gegaan om een adres te copy/pasten. Als je het device waar je dat op gedaan hebt tenminste nog hebt en geen complete reinstall of factory reset hebt gedaan :)

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 26-06-2019 17:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:10

996

Misschien bl3p.eu of Bitonic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:00
blockchain.info misschien? of probeer wat andere online wallets de optie wachtwoord vergeten als je inmiddels je emailadres ook niet vergeten bent. Maar als ik jou was zou ik nog even wachten met zoeken tot bitcoin 100k is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:56
Of check even je betaalrekening. Grote kans dat je je bitcoin hebt gekocht via bijvoorbeeld Bitonic, of geld via een SEPA hebt overgemaakt naar een exchange? Eerste stap is uitvinden waar het begonnen is, en vanuit daar verder gaan zoeken per adres.
Pagina: 1