Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

15 inch laptop voor films/series

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jdeheij
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-07-2024
Ik ben op zoek naar een niet al te dure laptop (onder 1000 euro) voor ongeveer 14/15 inch. Zal de laptop voornamelijk gebruiken om films/series mee te kijken.

Als het een mooi design heeft (zoals de asus zenbook) zou fijn zijn. :)

Iemand suggesties?

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

categorie: Laptops :) reviews: Laptop Best Buy Guide - Juni 2019 :)

Beetje weinig info; de meeste laptops hebben geen UHD-lezer dus de meeste 4K-films kan je niet kijken. Voor andere films, zoals DVD, zit er ook vaak geen DVD-speler meer in.

Allicht wil je eens ietsjes inlezen wat je precies bedoelt, dat aan ons verwoorden; misschien dat we dan gerichter een laptop kunnen opsnorren voor je.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59
Op iedere laptop kun je "film" kijken, de vraag is alleen uit welke bron en met welke kwaliteit (en codex).

Er staan 3370 laptops in de pricewatch, waarvan 2139 met een grootte van 14" tot 15,6", waarvan weer 1295 onder de € 1.000,-

- Hoe kijk je de films (netwerk, USB-stick, fysieke disks en wat voor disks)?
- Wat voor toetsenbord wil je (Qwerty voor Nederlands, Azerty voor Belgisch)
- Moet het onder Windows draaien of kan ChromeOS ook?
- Wat is de resolutie van de films die je kijkt en wat wil je als schermresolutie? Full-HD of 4k? Bij 4k is het makkelijk, dan is er namelijk maar 1 onder de € 1.000,-

Maar dat is echt huge overdreven en duur voor wat film kijken.

Je ziet dus dat het van belang is goed na te gaan wat je wilt en daarom is het ook verplicht zelf met een systeem te komen en dat te onderbouwen, dan hebben we in ieder geval een richting was in we kunnen kijken en weten we wat voor jou van belang is.

Daarom worden er ook vragen gesteld als je een topic opent, alleen deze heb je maar half beantwoord:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
jdeheij schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 11:36:
Ik ben op zoek naar een niet al te dure laptop (onder 1000 euro) voor ongeveer 14/15 inch. Zal de laptop voornamelijk gebruiken om films/series mee te kijken.

Als het een mooi design heeft (zoals de asus zenbook) zou fijn zijn. :)

Iemand suggesties?
Hoi,

Ik heb ASUS UX533FN te koop.