Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 20:44

Sméagol

Master of Mayhem

Topicstarter
Ik wil na een paar jaar überhaupt geen telefoon abonnement gehad te hebben, er eindelijk weer één afsluiten, maar eigenlijk alleen met m'n oude nummer. Dit lijkt nogal lastig te zijn, ik wil weten of ik theoretisch nog opties heb.

Ik heb aan de chat gehangen met zo wel Simyo waar ik m'n abonnement wil afsluiten, alsmede Vodafone dat het nummer op dit moment in beheer heeft. Het nummer is overigens niet in gebruik op dit moment.

Simyo kon me niet helpen, maar wist me nog wel te vertellen dat 't nummer dus bij Vodafone terug was (waar ik 't nummer oorspronkelijk vandaan had, en waar ik toendertijd niet voor niks ben weggegaan), en dat ik theoretisch hun kon verzoeken om dat nummer aan mij toe te wijzen.

Vodafone, is weer lekker bezig met Customers Support, ik wist precies weer waarom ik daar ooit weggegaan was. Een keiharde muur, ze konden niks geen nummer toewijzen, ook niet tegen betaling, ook niet bij het afsluiten van een abonnement bij hun. Dit kan blijkbaar tot 3 maanden na afloop abonnement. Nieuwe abonnementen worden automatisch toegewezen.

Ok, maar goed.. Een nummer is gewoon een nummer in een database wat iemand handmatig moet kunnen aanpassen, dus je gaat me niet vertellen dat dit technisch onmogelijk is. Heeft iemand nog tips? is er theoretisch een manier om een specifiek nummer te krijgen?

Ik heb ook al een nummer koop site gevonden, maar daar stond mijn nummer helaas niet bij. Maar ik zal hun ook nog even mailen.

Make lovecraft not warcraft.

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Als ik het goed begrijp heb je dit nummer al een aantal jaar niet in gebruik, ben je er niet op bereikbaar en is er dus niets of niemand afhankelijk van de beschikbaarheid van je oude nummer behalve persoonlijke voorkeur. En daar voor verwacht je dat er een handmatige aanpassing in een volledig geautomatiseerd aanvraagproces plaats gaat vinden?

Gaat niet gebeuren, lekker een nieuw nummer laten uitdelen.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als een nummer niet in gebruik is, wil niet zeggen dat het niet gereserveerd is. Ergens in een Vodafone-winkel of een webshop zit dat nummer mogelijk al aan een (prepaid) SIM gekoppeld te wachten op een koper.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof