Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Mijn huidige pc doet het op game gebied uitstekend voor me. Nu ben ik echter enkele weken geleden begonnen met streamen, plus ik wil van mijn stream compilatie video's gaan editen en op youtube gooien.
Ik merk tijdens het streamen dat mijn pc echt vol aan de bak moet. Nu Ryzen 3000 eraan komt leek het me een mooi moment om te upgraden.
Ik zou dus een nieuw moederbord, nieuwe CPU en nieuw RAM willen gaan aanschaffen.
Hopelijk kan mijn pc het streamen zo beter handelen en gaat straks het video-editten etc ook lekker snel en soepel.
Nou is de vraag, heeft dit upgraden zin, wordt mijn pc hier veel beter van? Moet ik AMD nemen of toch een andere intel processor?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik had in gedachte om hier ca 600 euro voor uit te trekken. Ietsjes meer is geen probleem, zolang de prestaties dan maar te verantwoorden zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik rock dus nu een intel processor, maar het aantal cores/threads dat ik bij AMD kan krijgen (voor een stuk minder geld) zijn volgens mij veel beter. Ik neig dus naar een ryzen 3000 processor.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Dit is mijn huidige setup:
Ik hoop dat ik hier wat nuttige info/tips kan krijgen over een eventuele upgrade.
Ik lees namelijk ook van mensen die zeggen ''ben je gek?!'' je hebt nog een meer dan prima pc staan. Anderen zeggen weer dat de extra cores/threads en sneller RAM me zeker veel gaan helpen met streamen en video-editten.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Mijn huidige pc doet het op game gebied uitstekend voor me. Nu ben ik echter enkele weken geleden begonnen met streamen, plus ik wil van mijn stream compilatie video's gaan editen en op youtube gooien.
Ik merk tijdens het streamen dat mijn pc echt vol aan de bak moet. Nu Ryzen 3000 eraan komt leek het me een mooi moment om te upgraden.
Ik zou dus een nieuw moederbord, nieuwe CPU en nieuw RAM willen gaan aanschaffen.
Hopelijk kan mijn pc het streamen zo beter handelen en gaat straks het video-editten etc ook lekker snel en soepel.
Nou is de vraag, heeft dit upgraden zin, wordt mijn pc hier veel beter van? Moet ik AMD nemen of toch een andere intel processor?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik had in gedachte om hier ca 600 euro voor uit te trekken. Ietsjes meer is geen probleem, zolang de prestaties dan maar te verantwoorden zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik rock dus nu een intel processor, maar het aantal cores/threads dat ik bij AMD kan krijgen (voor een stuk minder geld) zijn volgens mij veel beter. Ik neig dus naar een ryzen 3000 processor.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Dit is mijn huidige setup:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-7700K Boxed | € 379,- | € 379,- |
| 1 | Moederborden | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | € 149,20 | € 149,20 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H700i Zwart | € 169,90 | € 169,90 |
| 1 | Monitoren | Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart | € 381,65 | € 381,65 |
| 1 | Casemodding | NZXT Hue+ Black | € 53,40 | € 53,40 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 133,99 | € 133,99 |
| 1 | Ventilatoren | NZXT Aer RGB120 Triple Pack | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Ventilatoren | NZXT Aer RGB140 Triple Pack | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Toetsenborden | Corsair Gaming K70 RGB Rapidfire (Qwerty US) | € 178,99 | € 178,99 |
| 1 | Muizen | Razer Deathadder Elite - Zwart | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gaming headsets | Kingston HyperX Cloud II Gun metal | € 87,90 | € 87,90 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus Plus 650 Gold | € 92,99 | € 92,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.750,97 | ||
Ik hoop dat ik hier wat nuttige info/tips kan krijgen over een eventuele upgrade.
Ik lees namelijk ook van mensen die zeggen ''ben je gek?!'' je hebt nog een meer dan prima pc staan. Anderen zeggen weer dat de extra cores/threads en sneller RAM me zeker veel gaan helpen met streamen en video-editten.