Ik zit met een heel irritant probleem. In de buurt waar ik woon woont iemand met een hond die vanaf 6 uur s'ochtends bezig is met blaffen en daar ook niet mee ophoudt. Soms houdt die 5 minuten zijn mond, waarna die weer vrolijk verder gaat. Ik heb eerst met de buurtapp gevraagd wie zijn hond dat was en of die hem misschien kon terugfluiten. Ik kreeg te horen dat dit een bekend probleem was en dat ik er maar mee moet leren leven. Daar ben ik dus niet zo van. Ten eerste is een constant blaffende hond niet gezond, en ten tweede moet die hond gewoon zijn mond houden. Dus ik ben zijn baasje op gaan zoeken, maar die heeft volledige schijt aan iedereen. Was geen normaal gesprek mee aan te knopen, waarna ik de reactie die ik op de buurtapp had gekregen wel volledig verklaard.
Vanochtend was het weer raak, en na een slechte nachtrust kan ik daar ontzettend boos om worden. Ik vroeg me dus af wat de mogelijkheden zijn in deze. Ik woon zelf in een huurhuis, maar ik weet niet of het baasje ook in een huurhuis woont. Het station van de buurtbewoners en met de eigenaar een oplossing vinden zijn we al voorbij, en het lijkt erop dat ook overheidsinstanties hierop los laten vrij weinig zin heeft door de reacties van mijn buurtgenoten.
*snip* Doe maar niet...
Heeft iemand hier misschien ervaring mee n/of een oplossing?
Vanochtend was het weer raak, en na een slechte nachtrust kan ik daar ontzettend boos om worden. Ik vroeg me dus af wat de mogelijkheden zijn in deze. Ik woon zelf in een huurhuis, maar ik weet niet of het baasje ook in een huurhuis woont. Het station van de buurtbewoners en met de eigenaar een oplossing vinden zijn we al voorbij, en het lijkt erop dat ook overheidsinstanties hierop los laten vrij weinig zin heeft door de reacties van mijn buurtgenoten.
*snip* Doe maar niet...
Heeft iemand hier misschien ervaring mee n/of een oplossing?
[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 26-06-2019 11:05 ]