Ik heb een Nokia 3310 + datakabel. Hoe kan ik nu die logo's wissen die er dus vast in zitten en niet zomaar te verwijderen zijn?
Je bedoelt het logo van KPN/Libertel/Blah ? Gewoon een wit logo tekenen en die erin knallen...
Mother, will they like this song?
Verwijderd
Ja maar dan heb je dus helemaal niks meer in je schermpje staan, toch? (dat zag ik bij een vriend een tijdje geleden)
Bij Siemens is er een optie om het logo gewoon te wissen en dan zie je gewoon weer de tekst staan, heeft Nokia dat niet?
Zo nee, dan kun je alsnog gewoon een plaatje maken met je operator naam als tekst erin en die erop zetten.
Bij Siemens is er een optie om het logo gewoon te wissen en dan zie je gewoon weer de tekst staan, heeft Nokia dat niet?
Zo nee, dan kun je alsnog gewoon een plaatje maken met je operator naam als tekst erin en die erop zetten.
Neuh, als je geen logo hebt komt de naam van de provider er in tekst te staan (op Nokia's iig)Op vrijdag 27 juli 2001 22:23 schreef johnny appleseed het volgende:
Ja maar dan heb je dus helemaal niks meer in je schermpje staan, toch? (dat zag ik bij een vriend een tijdje geleden)
Wat makkelijk werkt is naar www.mtnice.co.za gaan, daar aanmelden enzo en een logo naar je telefoon sturen.. om een of andere reden werkt het daaro niet gaat en is je logo van je telefoon verdwenen en staat de tekst erweer
Wat werkt is via genie.nl een operatorlogo naar je telefoon sturen en dan gewoon een verkeerde provider opgeven
Verwijderd
Dus het klopt dat het KPN-logo zich niet laat vervangenOp zaterdag 28 juli 2001 13:25 schreef Crazy A het volgende:
Wat werkt is via genie.nl een operatorlogo naar je telefoon sturen en dan gewoon een verkeerde provider opgeven

Welke wel? Of alle andere providers wel?
Nou dat operaters logo was eigenlijk niet wat ik bedoelde. Ik bedoel als jij bij de Nokia 3310 van Hi kijkt bij de sms afbeeldingen dan zie je daar dat blije HI logo staan. 8 van die sms afbeeldingen zijn te wissen of te veranderen maar dat HI logo dus niet, en nou was mijn vraag of ik dat met een datakabel er wel uit kreeg. Inmiddels is me dat gelukt via Logo manager een ander te overschrijven, en nu ben ik van dat blije HI logo af
menu -> geluid -> schermbeveiliging -> uit
Schermbeveiliging is toch niet het operator logo

Mother, will they like this song?
Pagina: 1