Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibow28
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:36
Beste moderators,

Hierbij het verzoek om de beoordeling van Phantom te verwijderen. Zoals in het berichtenverkeer te lezen is stuurt hij mij een bericht een week na verzending dat de spullen nog niet zijn ontvangen. Omdat ik die dag op het punt sta om op vakantie te gaan vraag ik hem of hij contact wil opnemen met PostNL. Daarna hoor ik niets meer van hem. En gisteren krijg ik ineens een negatieve (beetje vage) beoordeling omdat het pakketje nog altijd niet is ontvangen. Daarop heb ik zelf PostNL zelf gebeld om te vragen wat er aan de hand is. Het blijkt dat het adres van Phantom niet juist is en dat het pakketje bij PostNL ligt. Ik heb nu PostNL verzocht het pakketje naar mij terug te sturen en zal het geld van Phantom terug storten op zijn rekening.

Ibrahim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibow28
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:36
Zou een moderator hierna kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@ibow28 Dit zal je samen met @PhanToM__ mogen bespreken. Als jij het pakje terug hebt en het geld teruggestort is, ga ik er van uit dat jullie er samen vast wel uit komen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-09 18:58
@Microkid Je hebt de verkeerde Phantom getagged. Het gaat om @PhanToM__.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PhanToM__
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 20:50
Nou, laten we even de punten op een rij zetten en vervolgens mag je zelf beslissen of het vaag is of niet

* We komen overeen voor pakket A, voor bedrag X.
* Ik stuur bedrag X op
* Ik krijg pakket A niet binnen
* ik vraag of je er achter kunt zitten
* Jij stapt op de vlieger en laat het job aan mij over
*Na een maand heb ik niks.
*PostNl stuurt later een bericht naar mij, waarvan ik een deel ga citeren;
Voor meer informatie adviseer ik u om contact op te nemen met de verzender van uw pakket. De verzender is een contract aangegaan met PostNL om uw pakket bij u te laten bezorgen. Het is daarom aan de verzender om te laten onderzoeken bij PostNL Nederland wat er met uw pakket is gebeurd.
*Jij stuurt me het geld niet op, tot jeje pakket terug in je handen krijgt, dus mijn geld dwaalt bij jou rond, tot jij je pakket terug hebt.
*Als ik er niet achter vroeg, ging jij je er niet druk om maken.
*Ik moet het geld niet hebben, maar de goederen waarvoor ik had betaald.
* Ik handel dag dagelijks, als ik achter iedereen moet aanlopen, dan zal ik nog al een leventje hebben...

Dus jah, sorry dat ik niet content ben, van uw communicatie en manier van doen. Het ligt misschien aan het feit dat je naar vakantie moest, maar goed.

Wees gerust, ik heb je nog 2 punten gegeven voor de moeite, en deze zal ik ook verwijderen. Het is moeite niet waard om hier over verder te praten.

Nog een goedenacht gewenst.