Beste Tweakers,
Sinds kort heb ik een nieuwe NVME SSD 2TB 970 EVO PLUS gekocht bij Megekko.
Dit was zo'n 32/33 dagen geleden, ik wilde me graag beroepen op me 30 dagen retour recht echter zoals begrijpelijk wilt megekko hier niet aan mee werken nadat ik mail contact hier over heb gehad.
Het NVME SSD kaartje is nog in goede staat en heb hem gekocht voor rond de 476 euro. Echter staat er nog wat opslag op wat ik nog niet heb kunnen verwijderen (windows, games en nog wat random stuff).
Omdat ik spontaan klaar was met dit kaartje, nadat ik een pass benchmark had uitgevoerd kwam ik er achter dat de score echt der mate slecht was omdat dus het moederbord deze kaart niet ondersteunden. Ook werd het kaartje zelf 75 graden in idle en 88 graden op usage (zelfs in het idle block, die waarschijnlijk niet naar behoren functioneerden). Ik gebruik een ROG STRIX Z370 I-GAMING, (ik weet dat bij ondersteuning staat m2 en op de home pagina NVME M2. echter werkten deze functie niet bij mij?)
Iemand die dit kaartje wil overkopen zou ik zeer blij mij zijn heb hem weer in het origineel terug gestopt en wilde hem dus retour sturen echter kon dit dus niet. Ik zou blij zijn met rond de 400 euro als vraag prijs.
Groetjes, De jonge die kaal word van zijn headset.
Sinds kort heb ik een nieuwe NVME SSD 2TB 970 EVO PLUS gekocht bij Megekko.
Dit was zo'n 32/33 dagen geleden, ik wilde me graag beroepen op me 30 dagen retour recht echter zoals begrijpelijk wilt megekko hier niet aan mee werken nadat ik mail contact hier over heb gehad.
Het NVME SSD kaartje is nog in goede staat en heb hem gekocht voor rond de 476 euro. Echter staat er nog wat opslag op wat ik nog niet heb kunnen verwijderen (windows, games en nog wat random stuff).

Iemand die dit kaartje wil overkopen zou ik zeer blij mij zijn heb hem weer in het origineel terug gestopt en wilde hem dus retour sturen echter kon dit dus niet. Ik zou blij zijn met rond de 400 euro als vraag prijs.
Groetjes, De jonge die kaal word van zijn headset.
[ Voor 15% gewijzigd door Duranor op 25-06-2019 22:46 ]