Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duranor
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-03 15:45
Beste Tweakers,

Sinds kort heb ik een nieuwe NVME SSD 2TB 970 EVO PLUS gekocht bij Megekko.
Dit was zo'n 32/33 dagen geleden, ik wilde me graag beroepen op me 30 dagen retour recht echter zoals begrijpelijk wilt megekko hier niet aan mee werken nadat ik mail contact hier over heb gehad.

Het NVME SSD kaartje is nog in goede staat en heb hem gekocht voor rond de 476 euro. Echter staat er nog wat opslag op wat ik nog niet heb kunnen verwijderen (windows, games en nog wat random stuff). 8)7 Omdat ik spontaan klaar was met dit kaartje, nadat ik een pass benchmark had uitgevoerd kwam ik er achter dat de score echt der mate slecht was omdat dus het moederbord deze kaart niet ondersteunden. Ook werd het kaartje zelf 75 graden in idle en 88 graden op usage (zelfs in het idle block, die waarschijnlijk niet naar behoren functioneerden). Ik gebruik een ROG STRIX Z370 I-GAMING, (ik weet dat bij ondersteuning staat m2 en op de home pagina NVME M2. echter werkten deze functie niet bij mij?)

Iemand die dit kaartje wil overkopen zou ik zeer blij mij zijn heb hem weer in het origineel terug gestopt en wilde hem dus retour sturen echter kon dit dus niet. Ik zou blij zijn met rond de 400 euro als vraag prijs.

Groetjes, De jonge die kaal word van zijn headset. :+

[ Voor 15% gewijzigd door Duranor op 25-06-2019 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Lijkt mij sterk dat de 970 EVO Plus niet goed werkt en als NVME niet werkt is er iets mis met het moederbord en niet met de ssd.
Wat zijn de resultaten van een Crystaldiskmark?
Heb je de ssd in beide M2 slots getest?
Moederbord bios naar de laatste versie geupdate?

[ Voor 16% gewijzigd door Uszka op 25-06-2019 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:40

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

@Duranor Ten eerste hoe kom jij erbij dat jij 30 dagen retour recht hebt? Dit is wettelijke gezien bij WKOA 14 dagen, dus staat Megekko in zijn recht dit te weigeren.

Daarnaast begin jij in het verkeerde deel van het forum een topic met totaal geen eigen onderzoek of een fatsoenlijke uiteenzetting wat er wel gaande is. Daarom sluit ik dan ook dit topic.

Wanneer jij hulp zoekt voor een gedegen oplossing ben jij vrij in het juiste deel van het forum een topic te openen met ook een topic titel die de juiste lading dekt.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.