25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)
Ziet er een beetje uit als een defecte gpu, toevallig perongeluk geraakt? Start hij verder wel normaal op? Is het consistent op die plek?
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Ik denk dat je de ribbon cable van het scherm beschadigd hebt, of dat je de ribbon cable niet goed in de socket hebt gedaan.
[ Voor 33% gewijzigd door Fietsbel op 25-06-2019 22:20 ]
39
Yes inderdaad, op die plaats een gele kabel doorgehaald, net te diep gezetenFietsbel schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:20:
Ik denk dat je de ribbon cable van het scherm beschadigd hebt, of dat je de ribbon cable niet goed in de socket hebt gedaan.
leergeld..
zal wel niet te repareren vallen
25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)
Welk onderdeel heb je stuk gemaakt precies?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ja maak eens een foto, vaak is dat wel te repareren hoor. Met wat moed door jezelf of door een service centre. Als je googled vind je diverse opties afhankelijk van welke kabel t is.
Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. Scherm vertoont brede verticale witte balk na vervanging SSD. Scherm lijkt intact. Mac start ook gewoon goed op.[ Had dit probleem met de originele lcd kabel dus een nieuwe besteld maar daarmee is het probleem dus niet opgelost. Wat is jullie advies? Is er iets wat ik nog kan proberen?
:strip_exif()/f/image/geBrVZbxO7vwO1AlBbSLPhff.jpg?f=fotoalbum_large)
Waarschijnlijk de connector op je logicboard, die is waarschijnlijk ergens niet helemaal vast mee.Efjepe schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:23:
Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. Scherm vertoont brede verticale witte balk na vervanging SSD. Scherm lijkt intact. Mac start ook gewoon goed op.[ Had dit probleem met de originele lcd kabel dus een nieuwe besteld maar daarmee is het probleem dus niet opgelost. Wat is jullie advies? Is er iets wat ik nog kan proberen?
[Afbeelding]
Lees de opmerking van fietsbel eens hierbovenEfjepe schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:23:
[Afbeelding]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Enige wat er overblijft is dat de kabel er mogelijk niet goed in zit. Een vervangende kabel is al geprobeerd en was niet de oplossing.Hackus schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 21:28:
[...]
Lees de opmerking van fietsbel eens hierboven
sypie schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:56:
[...]
Enige wat er overblijft is dat de kabel er mogelijk niet goed in zit. Een vervangende kabel is al geprobeerd en was niet de oplossing.
Fietsbel schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:20:
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Pagina: 1