AGM Ecooter E2 blijft piepen ook zonder accu

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mitchuhl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-03 09:13
Afgelopen zaterdag heb ik een elektrische scooter gekocht. Het gaat om de Ecooter E2, uitgevoerd met een 40Ah accu.

Bij het gebruiken van de knipperlichten geeft de scooter een luid signaal af. Deze kan je irritant hard noemen.

Tijdens mijn rit van vanmiddag viel me op dat bij het gebruik van de richtingaanwijzers het geluidssignaal ineens niet meer werd gegeven. Kort daarop gaf de scooter gaf de scooter het geluidssignaal constant, ook zonder dat er knipper- of alarmlichten geactiveerd waren.

Ik heb geprobeerd om de scooter uit te zetten en opnieuw te starten, ook om de accu eruit te halen en verschillende knoppen in te drukken. Dit alles zonder resultaat. De scooter blijft piepen.

-video verwijderd-

Afgelopen drie uur heeft ie het al volgehouden zonder accu. Hij staat nu in de schuur hoorbaar kabaal te maken. Het zal voor zowel ons als voor de buurt een lange nacht worden als we dit niet weten uit te schakelen. Heeft iemand een idee of de scooter op een of andere manier is te resetten o.i.d. waardoor het geluidssignaal stopt?

[ Voor 3% gewijzigd door mitchuhl op 03-07-2019 09:03 . Reden: Video is verwijderd ]

Alle reacties

• mitchuhl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-03 09:13
Na vier uur heb ik ook de buurjongens gevraagd of zij iets wisten. De accu er weer in gedaan, sleutel in het contact en met de knop midden op het stuur de scooter gestart. Terwijl ik vertel dat ik dit ook al meerdere malen heb geprobeerd verdween het gepiep. Gelukkig is onze avond gered! Morgen bij Bos Motoren langs, misschien dat ze de bedrading nog eens kunnen nalopen. Hopelijk heeft het niets met de temperatuur te maken gehad.

• Darkrage.nl
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16-01-2022
Is het probleem opgelost?