Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik werk in de game industry dus gebruik onderandere pakketen zoals Maya, Zbrush, Substance designer, Substance painter etc. Ook werk ik voor mij zelf soms in de Unreal Engine.
Daarbij speel ik graag ook games die vaak wat meer processing en geheugen nodig hebben zoals Total War.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1300 euro is de selectie die ik gemaakt heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een goede voeding gekregen van een vriend voor de rest is het een clean slate
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf een PC samengesteld maar mijn kennis is gelimiteerd, ik zou graag input willen over mijn selectie:
• Intel® Core i5-9600K, 3.7 GHz (4.6 GHz Turbo Boost) socket 1151 processor HN5I15
• MSI MPG Z390 GAMING PLUS, socket 1151 moederbord GNEM55
• Corsair 32 GB DDR4-2666 Kit werkgeheugen IFIG5N22
• GIGABYTE GeForce RTX 2070 WINDFORCE 2X 8G grafische kaart JFXY0R37
• Sharkoon TG4 Red tower-behuizing TQXSO4
• ADATA SX8200 Pro, 1 TB SSD IMKMVX06
• Scythe Ninja 5 cpu-koeler
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Feedback over de samenstelling die ik gemaakt heb. Ik ben voornamelijk helemaal uit de loop als het om grafische kaarten gaat. Ook zag ik dat deze SSD goedkoper en sneller was dan elk ander wat mij altijd doet denken dat er iets mis mee is. Daarbij is alle feedback welkom en misschien heeft iemand slechte ervaringing met bepaalde onderdelen?
Dankjewel!
Rick
Ik werk in de game industry dus gebruik onderandere pakketen zoals Maya, Zbrush, Substance designer, Substance painter etc. Ook werk ik voor mij zelf soms in de Unreal Engine.
Daarbij speel ik graag ook games die vaak wat meer processing en geheugen nodig hebben zoals Total War.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1300 euro is de selectie die ik gemaakt heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een goede voeding gekregen van een vriend voor de rest is het een clean slate
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf een PC samengesteld maar mijn kennis is gelimiteerd, ik zou graag input willen over mijn selectie:
• Intel® Core i5-9600K, 3.7 GHz (4.6 GHz Turbo Boost) socket 1151 processor HN5I15
• MSI MPG Z390 GAMING PLUS, socket 1151 moederbord GNEM55
• Corsair 32 GB DDR4-2666 Kit werkgeheugen IFIG5N22
• GIGABYTE GeForce RTX 2070 WINDFORCE 2X 8G grafische kaart JFXY0R37
• Sharkoon TG4 Red tower-behuizing TQXSO4
• ADATA SX8200 Pro, 1 TB SSD IMKMVX06
• Scythe Ninja 5 cpu-koeler
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Feedback over de samenstelling die ik gemaakt heb. Ik ben voornamelijk helemaal uit de loop als het om grafische kaarten gaat. Ook zag ik dat deze SSD goedkoper en sneller was dan elk ander wat mij altijd doet denken dat er iets mis mee is. Daarbij is alle feedback welkom en misschien heeft iemand slechte ervaringing met bepaalde onderdelen?
Dankjewel!
Rick