20*350ZO45°
Verwijderd
Bij de classic gameboy resette de gameboy soms opnieuw wanneer je een beetje rammelde met dat ding, de batterijen maakten dan even geen contact. (lullig als je ver bent met zelda of zo)
Dat willen ze nu voorkomen denk ik.
Dit neem ik aan iig, het kan wel fout zijn, maar een kameraad had het meegemaakt.
Dat willen ze nu voorkomen denk ik.
Dit neem ik aan iig, het kan wel fout zijn, maar een kameraad had het meegemaakt.
TOen ik dit Topic opende dacht ik: "Misschien wel het eerste topic over een GBA waar niemand gaat vragen wat een GBA is" Maar nee hoorOp vrijdag 27 juli 2001 20:35 schreef Shibby het volgende:
Wat is een GBA???
Game Boy Advance(d?) natuurlijk! Stom van me
Maar je had zelf http://gathering.tweakers.net/forum/find al gevonden
20*350ZO45°
In overleg met Kaj. is besloten dat GBA eigenlijk in de category gamedevices valt en daardoor in [forum=12] thuishoort.....vandaar deze move:
[forum=gad] >> [forum=12]
[forum=gad] >> [forum=12]
Verwijderd
Als je goed kijkt is het een stuk logischer met betrekking tot accu's. 9/10 keer maakte een accu geen contact met de veren in een GB(C)!Op vrijdag 27 juli 2001 20:33 schreef RDK_NL het volgende:
Hallo, waarom zitten de batterijen bij een GBA zo ontiegelijk strak vast, zelfs nog met van die grote extra veertjes, heeft dit een nut, want ik had het nog nooit gezien, zier er een beetje weird uit. Misschien strax nog foto's.
Ik vind het een stuk netter gedaan dan toen met de GBC!
In de 2 jaar dat ik mijn GBC heb heeft ie zichzelf nog nooit geresetOp maandag 30 juli 2001 00:26 schreef CommDante het volgende:
[..]
Als je goed kijkt is het een stuk logischer met betrekking tot accu's. 9/10 keer maakte een accu geen contact met de veren in een GB(C)!
Ik vind het een stuk netter gedaan dan toen met de GBC!
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Pagina: 1