Verwijderd
http://tweakers.net/reviews.dsp?Document=149
Je vraag beantwoord
Verder kan ik je uit eigen ervaring vertellen dat de MiroVIDEO PCTV Pro een topkaart is!
Je vraag beantwoord
Verder kan ik je uit eigen ervaring vertellen dat de MiroVIDEO PCTV Pro een topkaart is!
ja, dat is idd een goede review. Maar ik kan je vertellen dat een Hauppage erg relaxed installeert en lekker snel zenders zoekt. Ik heb voor de kaalste gekozen (bij Mycom heet dat ding volgens mij WinTV Go) omdat ik een tijd geleden voor een appel en een ei een draadloze muis (Logitech Trackman Live) gekocht, dat maakt dan die afstandsbediening weer overbodig. En ik moet zeggen, dat is wel erg prettig, achterover op de bank en lekker dom tv kijken.
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Dat vraag ik me idd ook nog af. Zelf heb ik ook een draadloze muis en toetsenbord, daarnaast hoeft teletekst van mij niet en ook een radio vind ik wat overbodig.
Is de beeld- en geluidskwaliteit van die eenvoudigere kaarten wel gelijk aan de duurdere of moet je daar toch op inleveren??
dank!
Is de beeld- en geluidskwaliteit van die eenvoudigere kaarten wel gelijk aan de duurdere of moet je daar toch op inleveren??
dank!
De teletekst op mijn Miro/Pinnacle wordt apart geopend in Explorer. Vind ik nogal omslachtig want dan kan je net zo goed teletekst lezen via 't internet. Achteraf gezien hadden ze deze optie wat mij betreft dan ook weg mogen laten.
Pagina: 1