http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#14
Als GoT database-driven is kunen jullie vast wel snel & simpel mijn username aanpassen he?
Ja, dat klopt. We doen dat echter niet. Je nickname is het enige waar mensen je echt aan kunnen herkennen, als je die verandert zal dat alleen voor verwarring zorgen. Je nickname kan je dus niet (laten) wijzigen.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
En wellicht ten overvloede: Dan moet je opnieuw 60 dagen wachten voordat je in de huiskamer kan posten... Maar dat dat niet zo heel veel uitmaaktOp vrijdag 27 juli 2001 20:40 schreef HlpDsK het volgende:
Dan gaat dit account wel op slot dus. 't is maar dat je het weet.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hij heeft toch pas 9 posts dus dat maakt weinig uit denk ikOp vrijdag 27 juli 2001 20:51 schreef JvS het volgende:
[..]
En wellicht ten overvloede: Dan moet je opnieuw 60 dagen wachten voordat je in de huiskamer kan posten... Maar dat dat niet zo heel veel uitmaakt
Helaas, het is niet anders. Maar waarom zou je daar wakker van liggen? Maakt toch helemaal niets uit. De verborgen fora (SG + HK) zijn maar een aardigheidje. Het gaat eigelijk puur om de computer gerelateerde forums. Kan ik hier dus uit opmaken dat je alleen voor SG + HK komt? Indien jah, sorry -> dan ben je verdwaald want dat is eigelijk niet de bedoeling.Op vrijdag 27 juli 2001 23:18 schreef =Alpha=SnipSel het volgende:
whaaa nee laat maar ik wil geen 60 dagen wachten
En dan nog, je hebt de 60 dagen, maareh zo te zien nog niet de 150 posts.
Mja, maar die 150 posts heb je sneller dan die 60 dagenOp vrijdag 27 juli 2001 23:37 schreef zeef het volgende:
En dan nog, je hebt de 60 dagen, maareh zo te zien nog niet de 150 posts.
(beetje kromme zin
Ik zie dat de topicstarter een nieuw nick heeft, dus zowel deze draad, als dat account kunnen dicht.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()