Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mktechnologie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-07-2023
Beste mensen,

Ik vindt het leuk om te sleutelen en te prutsen met electronica.(en om bij te leren)
Nu heb ik van een elektronica winkel die voor mij apparaten om mee te sleutelen bewaard enkele tablats gehad.
Het zijn allemaal van merk lenco. Ik ben er nog niet achter welke oem fabrikant ze in elkaar heeft gezet (zie geen fcid, bruikbare typenummers op de pcb, macnummer waar ik verder mee zou geraken)
Via google wordt ik ook niet veel wijzer, amper informatie over deze tablet. Op xda alleen iemand met hetzelfde probleem maar geen oplossing.
Nu blijft de tab-925 blijft hangen in android logo. Ik heb al geprobeerd een factory reset uit te voeren maar op alle bekende combinaties (zoals volume - en aan/uit knop, volume plus etc) reageert hij niet.
er zit ook een resetknop op maar als ik die indruk start hij gewoon opnieuw op en precies hetzelfde, blijft hangen. De gebruiksaanwijzing verteld ook niets over hoe te resetten behalve als hij wel gewoon opstart.
Als ik hem met usb aan mijn laptop hang hoor ik het bekende pling ik herken een usb apparaat geluidje maar verder niets. Geen verwisselbare schijf in schijfbeheer/deze computer zichtbaar.
Zijn er nog andere dingen die ik kan doen?
Kan ik er misschien met andere software nog "bij"
Ik kan bv niet adb mode aanzetten omdat hij niet doorstart. Misschien staat hij toevallig aan maar vermoed van niet.
Ik heb nog weinig ervaring met de software kant van tablets maar wil graag bijleren.
Ik weet dat genoeg mensen zouden zeggen, zwier hem weer richting het ronde archief, het zijn flutdingen. Over dat laatste ben ik eens maar ik zie dit ter lering ende vermaak ;)
Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuccie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Als ik wat google op 'Lenco tab reset' dan is er ook nog deze manier:

To reset, please follow these steps:
- press and hold POWER Button on the unit
- press and hold RESET Button on the unit for 3 seconds
- keep pressing and holding POWER Button for 15 seconds
Now you can start the unit again and it's been reset to factory defaults.